Onsdag 7 Oktober - mitten på veckan.

Onsdag, mitten på veckan och det är fortfarande lika svettigt och varmt i Barcelona. Idag gick jag i jeans-shorts och linne till jobbet klockan 7.30 imorse, men kom ändå in på kontoret lika svettig som vanligt, vad är detta!?

Min ena visdomstand har oxå bestämt sig för att börja växa igen och det är inte alls skönt, för det gör för jävla ont! Lagom bra när man (antagligen) är en aning oförsökrad och säkerligen får vänta 6 månader för en normal tandläkartid som säkerligen kommer kosta förmögenheter. Men jag hoppas att det händer som dom andra visdoms-tänderna, att dom växte fram och sen vart det inga problem längre..

Idag har jag varit och fikat med Nina, det blev té och en bagge och så lite skitsnack så klart. :) Alltid trevligt.
Vi tjötade om det vanliga. Skolan, senaste helgen, sverige, spanska och svenska grabbar, sex och hushållsarbeten.  :)

Ikväll ska jag till Solo för en liten förberedelse för helgens jobb. Under veckodagarna SKA det inte vara lika mycket resturanggäster, vilket betyder att jag kan lära in allt jag behöver i lugn och ro inför helgen. Jag är så nervös så jag är kissenödig hela tiden, men vi hoppas på att det går bra. "Que desean comer?.. Que quieren comer?" Övar rupliker på ett spanskt service sätt... boah!

Imorgon bitti ska jag återigen till sjukhus för pisse-prov och blod-prov. Ingen aning om varför, men jag antar att dom vill kolla mina värden på ngt sätt, så jag hoppas att det ser någorlunda bra ut iaf..

Det ryktas oxå även om att jag kanske kommer hem på en snabb-visit i Svea mellan 18-23 dec. Vi får se hur det blir med den saken.. hmm.. :)

Jag hoppas att alla får en skön onsdag-kväll. När jag kommer hem ska jag mysa med min orakade (antyder på magen..) karl. Mmm, hår på rätt ställe är mysigt! Haha!

Puss & Sånt!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0