Fredag 18 September - Grattis Madde 22 år !

Grattis Madde på din 22-årsdag! Jag försökte ringa förgäves för att få tag på sig idag, både mobil och hem, men inget svar what so ever! Men jag hoppas att du firar riktigt ordentligt och har så himla kul !


Idag är det Finally Fredag! Jobbet gick snabbt, sen blev det en siesta hos Alvaret innan jag tog fingret ur röven och gick och solade. Kom precis hem och det blir lite nudlar innan jag hoppar in i duschen och gör iordning mig för kvällen. SÅ JÄVLA SUGEN PÅ WHISKY&COLA så det smäller om det. En bra grej är att Nina gillar det med, vilket betyder att vi kan snåla ute på klubbarna dvs dela drink hela tiden. PERFA! =) 



När jag och Nina partajade senast i Cunit/Calafell.


Har egentligen inget att skriva om idag, men jag hittade ett par bilder sen ett tag tillbaka och ska väl försöka förklarar varför jag älskar min karl så förbannnat mycket:



Vi har roligt! (Cunit)


Han är rolig.
(Han hittade lite smycken i Cunit en gång i våras, första gången jag var där)


Vi har roligt. :)
(klockan 11 på morgonen, lika fulla båda två)


Ha en GÖR-GOD helg!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0