Lördag 19 September - Baksmällan

God lördag kväll, gott folk.

Just nu ligger jag i sängen och chillar. Idag har jag sovit hela dagen från 07 imorse hos Alvaret tills klockan slog 15.30, gick upp och käkade och var tillbaka i säng en timme senare igen och sov till 20.30 innan jag åkte hem till mitt. Den baksmällan som jag haft idag var inte att leka med fan. Men det var det absolut värt efter gårdagens partaj.

Helvete va kul jag hade igår. Vi var ca 10 tjejer och Joseph som ända kille som förfestade hemma hos Nina innan vi alla gick ut på City Hall. Det var fylla så det räckte och blev över. Vi dansade, drack och fjantade oss som fan. Alvaro kom förbi sen vid 03 och även hans polare var med, vilket gjorde sällskapet ännu större. Shit ! Marina var oxå med, vilket var jättekul, då det var ett tag sen jag såg henne med.


Förfest hemma hos Nina, Hanna & Joseph i Raval.


Joseph tog kort på oss alla tjejer på förfesten.


Marina, Jag & Nina på City Hall. Innan det vände ordentligt för oss. :)


Checka glas-tricket min karl gör, hehe. Igår snackade han om att vi skulle gifta oss Maj 2010 eller 2011. Jag fick välja år, men det skulle iallafall vara maj. :)

Vi skulle egentligen åkt till Sabadell idag och firat Phatt's födelsedag, men det ska vi göra imorgon istället.
Grattis till Phatt som fyller 20 år nu (idag söndag). Hon ska ut och partaja imorgon, men tyvärr kan man inte haka på eftersom att man jobbar på måndag. Jaja..

Resten av kvällen blir lugn den med. Jag tänkte tom att jag skulle gå och lägga mig snart. Läsa lite kanske..?

Puss och Godnatt. From Barcelona with love.


Kommentarer
Postat av: Jane

Åh vad fin du är i håret gumman ! Åh gifta er ta 2011 ;) Kul att vi snackade om det här när du var här om giftemål innan förlovning pga mitt o anels 2011 Haha ... kan inte fatta att det är ca ett halvår tills jag får se dig igen =( Saknar dig som fan .... Puss

2009-09-20 @ 02:22:31
URL: http://janeelsaalexandra.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0