Torsdag 3 September - Efter en stressig vecka.

Efter en stressig vecka är det äntligen torsdag, dagen innan jag dra hem mot sverige i en vecka!
Efter en massa jobb, umgås med karl, köpa allt man ska köpa och tappa bort plånboken var pricken över I:et, men nu har det lugnt ner sig. Jag kände mig tom utan att äga en plånbok, så jag fick en utav Alvaro.
Med cash och med diverse klubb-kort så känns det lite bättre iallafall..haha!

Jag antar att mitt Sverige-besök kommer innebära blogg-torka för min del, då jag hellre föredrar att hitta på annat! Vi ses på lördag på Bryggan! Då ska det drickas (liite) svensk jävla cider minsann!! =D


Bild på Phatt utanför mitt hus, när vi var i Sverige i april tidigare i år. Ice NIce! 

With love from Barcelona // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0