Onsdag 21 April - Redo för summer 2010!


Tjoo hoppp!!

Nu är jag redo för summer 2010 ! Jag har nu 2 nya bikinis som jag har investerat i och jag slängt mina gamla sletna jag hade förra året. Den neon-rosa bikinin utan axelband köpte jag på Primark i vintras för typ 7-8 euros och den zegra-leopard mönstrade i alla regn-bågens färger är av märket Roxy, fick jag utav Alvaro igår.

Det roligaste med den var att jag var på Corte Ingles (stort varuhus) igår med Sebastian för och hjälpa honom med att hitta sig ett par sommar skor. I samma sekund som jag ser bikinin ringer Alvaro, vilket betyder att jag berättade att jag hade hittat en snygg bikini, men inget mer om det... Haha, jag menar. Det finns mycket saker man hittar här nere som man vill ha. 
Han bad mig dock då att MMS:a över en bild på den, vilket jag gjorde och tänkte inte mer på det.
När jag senare igår kväll åkte hem till honom och familjen så fick jag det i ett paket. Då hade Sötnötet själv åkte ner till butiken och köpt den. Nått utav det sötaste, eftersom jag inte hade en jävla aning..! :)


Neon-rosa bikini, Primark 7-8 euros.
Zebra-leopard-mönstrad bikini, Roxy 49 euros.
Nya solglasögon med gul överkant, Ocho. - stora, but I like them!



Härligt! Våren har äntligen kommit nu och numera ser man alla jobbarkompisar i dom mest lättkläddaste och somrigaste kläderna.. Det är härligt att känna att man svettas lite när man är på väg till jobbet, ärligt talat.
Nu väntar jag på stek-hettan, playan, mojitos och långa fest-nätter med vita kläder och solbrända kroppar...
Mmh MmmH mmmH!


Man blir ju inte LITE sugen...! (bilden är ifrån Pangea beach-club, Ibiza förra året)


Resten av kvällen blir i soffan med mina damer här hemma.
Puss & Godnatt.

From Barcelona with love // thai



Kommentarer
Postat av: Annie

Ska du inte ha med mannen i ditt liv på din header som du skrev i mickas blogg? för de har du ju inte ..

2010-04-22 @ 10:57:01
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA - Livet vid Medelhavet

SV: Tack! :D Ååh va kul att du kommenterade.. så att jag hittade din blogg!=) Har inte så många andra barca-bloggar på min lista.. men som sagt.. alltid kul o läsa om andra som bor på samma ställe! =)



Gud va gulligt gjort av honom, oväntade presenter e de bästa ;D

2010-04-22 @ 11:36:19
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0