Onsdag 28 April - Att jobba över

Hallå eller !??!

Det är läggdags för mig snart, men jag kände att jag behöver uppdatera lite här innan jag kryper ner i sängen.
Igår och idag jobbade jag bara 5 timmar vilket var skönt, men det var ändå mycket samtal på jobbet, så både igår och idag behövde jag jobba över 30 min, vilket är surt. Alla på jobbet följer inte alla regler och jag vill oxå gå hem när klockan slår 21 och inte 21.30.. Men men...

Förutom jobbet igår och idag har jag inte hunnit göra mycket. Igår efter jobbet träffade jag Hanna och Albin över lite drinkar på en bar inne i Barrio Gotico vilket var trevligt! Alltid kul när Nässjö-bor kommer ner och hälsar på. :)

Från söndags tills igår var jag ju i Cunit och kopplade av och det var behövligt. Kände mig som en ny människa igår när jag kom till jobbet - liiiite iallafall. Jag älskar Cunit och ibland kan jag tänka mig att faktiskt bo där seröist, men sen kommer jag på hur tråkigt det lär vara på vintern - öde stad med andra ord.


Alvaro & jag chillade i sängen på söndagen när vi kom.

Jag fick iallafall inviga playan i bikini och det var lika varmt som en "skön sommardag" - fast nästan helt tomt på stranden men som var ännu skönare. :) Jag hann även fixa min tatuering och den ser bra ut just nu iallafall, jag får vänta och se hur den blir om några veckor, men jag är nöjd. Alvaro hann även med att fixa sin tatuering och den blev skitsnygg - man blir jue sugen igen.... :)


På måndag morgon intog jag direkt sol-position på ballen innan vi gick ner till stranden.


Spring på stranden!


Ego.


Strandpromednad innan jag skulle fixa mina tatuering.


CP-kort.


Alvaro är sämst på att ta kort när man ska försöka hoppa.


Man lär sig av misstag, stackars räka.


Alvaros nyaste tattu blev klar..!

Det blev en kort uppdatering iaf! Vi hörs imonn!
Då berättar jag om när jag kommer hem till sverige på besök! :)

Bona niiiiit !
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0