Söndag 25 April - Äntligen LEDIG !

Äntligen är jag ledig! Finally!

Från levande till en zombie hoppas jag att jag får både energi och humör tills tisdag innan det är dags för jobb igen... Kom hem ifrån jobbet för 1 timme sedan och nu har jag packat färdigt för 2 dagar i Cunit, skönt att komma iväg från storstaden och åka till mitt favorit-sommar-ställe med Alvaro ett par dagar. Det ska bli skönt att komma i iväg ifrån stressen och koppla av ett par dagar.
 
Bikninin är nedpackad och likaså flipflopsen.. Imorgon ska jag ner och gräva fötterna i sanden och sola, men om det blåster för mycket får det duga med tak-terassen. Nu ska vi inviga vårsolen med lite äkta bränna. :)

Men innan det blir det en försenad Sant Jordi-middag med familjen. Böckerna är med och rosorna till Mama Maite och Lili oxå! :)




Cunit är en liten by som ligger ca 40 min söder om Barcelona.
Alvaro och hans föräldrar har deras sommar-lägenhet där, där vi brukar spendera alla helgerna på sommaren.
Bilden är ifrån deras tak-terass förra året i maj. I love this place!

Vi ses på tisdag! Ha en bra start på veckan!

From Barcelona with love! // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0