Torsdag 15 April - Rutten dag = baksmälla.

Heej..

Idag har varit en sån där rutten dag med bakfylla och med gårdagens ciggpaket kvar i käften typ. USCH!
Jag kom upp ganska snabbt ändå och fick iaf i mig en frukost, men blev inte lika kaxig längre efter 4 timmar på jobbet då huvudvärken kom smygande. MEN...!

Helvete va kul jag hade igår! Vi firade Idas 22 årsdag och den blev en riktigt superbra kväll, jag hade dö-kul.
Vi möttes upp vid girona metron för att vi alla skulle käka brasiliansk buffé. Jag har varit där innan och det är riktigt god mat. Det finns allt ifrån pasta, sushi, olika sallader, skinka och massa ostar + en massa brasilianska grytor jag inte riktigt vågade mig på. Sen går servitörerna runt med en massa olika kött som dom skär upp och serverar. Det var gott!


Camilla, Hanna & Cattis.


Lina & jag.


Födelsedagsbarnet Ida & hennes karl Diego.


Hela sällskapet!


Efter det tog vi 6 tjejer taxi till Pippermint, men bar som påminner lite om ett litet O'learys som ligger 200 m ifrån Bikini. Där serveras det 1,2,6 och 13-liters drinkar. Vi alla drack upp den FÖRSTA 6-litaren efter 20 min och var inte sena med att beställa in den ANDRA. Efter 1,5 timme hade vi allihopa hällt i oss 2 liter vodka/limon var och praktiskt rullade ut ifrån stället mot Bikini för dans! Det var Joe Cabana som lirade vilket inte var fel alls !


Första drinken på Pippermint.


Ida på G som fan! :)


Häller i oss bokstavligt talat!




På Bikini !


Camilla & Ida!


Fylle !


Jordi, Pitu & Edgar.


Tjejerna och tjej-tjusaren Sandro i bakgrunden!


Alvaro, jag & Pitu.

Jag hade riktigt kul och det var kul att träffa lite svenska vänner för en gång skull. Snacka skit och snusk och framför allt svenska skämt!

Det måste vi göra om och väldigt SNART ! Tack tjejer för en grym kväll !

Ikväll ligger jag hemma, en aning död, men hann ändå med två tvättar och lite städ innan läggdags!
I helgen väntas jobb på Club Solo fredag och lördag, men ska hinna med att mysa på stranden med Michaela på lördag oxå! :)

Puss & God Natt

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 jag minns inte de härkorten. fy fan

2 jaghar supit bort mina strumpbyxor...



grym kväll de får vi göra om!

2010-04-16 @ 02:01:33
URL: http://linaschon.blogg.se/
Postat av: Vennezaishername

va fan det later najs. Vilket gata ligger den? Ja maste fan dra ditt nangang da innan bikini hahah =)

2010-04-16 @ 18:35:44
URL: http://vennezaishername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0