Torsdag 22 April - Bloggar ifrån sängen.

God kväll folket.

Nu har jag myst ner mig sängen, dock ensam som jag alltid gör varje torsdag med tanke på att min karl alltid spelar på Club Solo och därefter på VIP:en på Otto Zutz på torsdagar... Det är iaf skönt att få Minst en dag/kväll för sig själv. Idag har jag inte hunnit göra ngt annat än jobba, när jag kom hem ställde jag och lagade den fetaste thailändska grytan, så nu har jag nästan mat till hela helgen haha. :)

I helgen väntar ännu är RÖV-helg med bara en massa jobb näst intill på varandra:
FREDAG: One Contact 12-20 sen Solo 23-03
LÖRDAG: One Contact 11-18 sen Solo 23-03
SÖNDAG:
One Conatct 11-18 sen är jag äntligen leeeedig och även på måndag. Woooph !

På söndag ska vi fira Sant Jordi i familjen eftersom att ingen utav oss träffar varandra förrens på söndag. Det är egentligen imorgon fredag man firar Sant Jordi - vilket innebär att kvinnorna ger sina män en bok och männen i sin tur ger kvinnorna en ros. Det fina i det hela är man verkligen gör detta seriöst här nere..
På morgonen finns det redan en massa ros-stånd ÖVERALLT. Vartenda gatuhörn, på metron... Överallt !


Normal syn i stan under Sant Jordi dagen.

Förra året fick jag en ros utav både Alvaro och hans pappa. Dom hänger på väggen just nu, torkade och mest dammiga... Jag och Alvaro har tillsammans köpt en bok till hans pappa som vi ska ge på söndag, men jag ska även hinna köpa en bok till Alvaro. Jag tänkte att jag skulle skippa boken eftersom att han aldrig läser dom, men istället tänkte jag köpa en hög med tidningar och magsin som handlar om DJ:ing och musik, så det lär nog bli omtyckt och genomläst iaf :) Sen ska jag även köpa en ros till hans mamma och till hans lillasyster Lili - det är ju trots allt tradidion.

På söndag eller måndag ska jag även hinna åka till Cunit, måste fixa om min tatuering igen, men jag hoppas att jag slipper göra om hela för 5 timmar till, det pallar jag inte fan. Inte mest för smärtans skull utan mest för att det tog sån lång tid, jag blev lixom rastlös och ville att det skulle gå fort.. Haha! Vi får se..

Helgen som sagt blir det inte mycket till mer än jobb. Men jag måste göra lite reklam för Alvaros (Al Muñoz) spelning i helgen dock. :) (DJ-frugan måste ju göra sitt oxå, hahaha!)

Han ska spela för Martinée GroupDclub som ligger strax utanför Barcelona (Casteldells) nu på Lördag, så känner ni för att dansa house mellan 24-06, så tar er dit. Normalt sett går det fria Martinée-bussar ifrån Pl. Espanya. Finns en massa info om detta på bla. Martinées hemsida och på facebook. Lite kini är man för att man inte kan gå, men jag tror jag har tillräckligt med event i sommar att gå på så det räcker och blir över! boff!


Saturday 2010.04.24 - Dclub - Castelldefels - 24-06



                                                 *           *          *





Bilder ifrån när vi var på Martinée summer festival förra året i Vilassar.
7000 solbrända personer i badkläder, skvättande vatten,  Helt sjukt kul !!





Njepp! Nu är det dags för sängen!
Jag hoppas att ni får en betyldigt mer roligare och fartfylld helg än mig! Puss & Godnatt!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0