Torsdag 22 April - Nyduschad & nytömd innan jobbet.

God morgon alla pigga och glada!

Iofs så är den över 13, men här i spaninen räknas det som morgon för min del. Orkade faktiskt kliva upp i morse och ta en dusch - tvätta bort bacon-lukten ifrån solariet igår. Känner man sig lite brun och fräsch iallafall.

På måndag ska jag dock igen "justera" om min tatuering igen. Göra Buddhas "boll" huvudet lite större och fixa om alla skuggor igen. Just nu ser det ut som tatueringen är 10 år. Lite grå-grön-dassig... :( Buhu..

Frukosten har jag ätit upp och har även tömt med nr 2 på toaletten, så nu är nog inte mycket mer kvar än självaste frukosten. Dags att gå till jobbet strax, jobbar till 21, sen ska jag förbi Solo en sväng och hälsa på Alvaro innan han börjar spela innan jag pyser hem igen. I helgen väntar som sagt mördar-pass på BÅDA jobben. Dubbelt upp och inget mer... På söndag kläll klockan 18 är jag ledig igen.. Puuuh !

Va fan ska man ha på sig ? Det är 18 grader ute.. Vi hörs! Bloggar senare ikväll. :)

From Barcelona with love / Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0