Måndag 2 Augusti - Popcorn nights.

Men god kväll eller.

Jag har fortfarande inte rört röven sedan jag kom hem ifrån jobbet. Känner mig lugn och go och har absolut ingen annat att göra heller. Vill oxå ta det lugnt eftersom att jag inte är riktigt kry ännu... por favor dios!

Jobbet idag gick snabbt, vi har utbildning denna veckan så det kommer bli soft rätt igenom.
I helgen väntas det jobb, då står jag i baren på Barcelona Summer week jobbar för fullt, det kommer (nog?) bli kul..? Hade jag inte jobbat hade jag gått på festivalen ändå och nu kan jag lika gärna jobba och få betalt samtidigt som jag njuter av den oxå.

Idag blir en fortsatt soft dag. Min andra roomie Lianna kommer hem ifrån sin 10 dagars resa ifrån Marocco, så jag har foton som ska tittas på. :) Imorgon är jag bokad till en dejt med Camilla, kom just på att jag ska ringa Lina och tvinga med henne oxå. Vi är nog dom sista intresserade i hela världen som ska se Twilight, men blir lite så... jag är alltid as-sen i filmvärlden då jag har en massa annat för mig..

Ska strax iväg och hälsa på Pedro Baker som jag kallar han för, Alvaro ska med dit och vi ska nog mest chilla, eller jag ska nog se på när dom käkar middag eftersom att jag nyss ätit min.

Kan därmed promota kvällens 2 Djs som kommer spela sönder Cityhall ikväll. NJUT !


Pedro Baker & min spanjack till karl Al Muñoz ikväll på
Cityhall.




Kenza är ju förfan i stan, va glad jag blev att hon är nere och turistar!!
Blev ju tvungen att slänga iväg en kommentar till henne! :) HAHA!


Puss & mys
From Barcelona with looove // Thai

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att ta det lugnt :)

2010-08-03 @ 14:37:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0