Söndag 1 Augusti - Sjuk IGEN ?!

Hej !

Shit, det var inte förrens NU jag upptäckte att det var 1 augusti idag, snart är det höst och det är hemskt. Jag mår bokstavligt talat DÅLIGT av allt som har med regn, vind och kyla att göra. Att jag lyckats flytta ifrån snön gör mig överlycklig bara det. Dock trots att det är 1 augusti så är sommaren långt ifrån över...

Det är söndag och jag slulle egentligen ha jobbat, men jag har blivit sjuk IGEN. Helvete, jag orkar inte med det här. Jag vet inte vad som är fel och jag vet inte vad som fattas mig och min kropp för att det 365 dagar omåret ska fungera bra... Eller ok, på ngt sätt vet jag kanske vad jag behöver göra. Äta bra mat på rätt tider av dygnet, slutaröka och kanske börja röra på mig istället?

Alla dessa gångerna som jag varit sjuk har det varit precis samma sak, jag blir täppt i näsan och får ont i halsen, sen hostar jag och snyter upp 2 lite lime-grönt snor varje dag i ett par dagar, sen går avslutas min förkylning med att jag hostar, så nästan lungorna går sönder.. Och på det så har jag feber. Shit, hur har jag kunnat förstöra min kropp på detta vis..? Dum jävla idot var jag när jag var 14 och trodde givetvis att jag var asball.

Läste att Micka skulle starta sitt nya liv och jag funderar (eller ska) göra samma sak, men shit hjälp mig? Hur gör jag? Mitt humör som redan är en bifferfitta kommer ju inte bli bättre av det här...?

Imorgon ska jag nog åka till sjukhuset igen, få medicin eftersom att det som jag har hemma håller på att att ta slut och går man till doktorn så får man både papper på att man varit där (vilket betyder att jag inte förlorar några pengar ifrån jobbet) och sen mycket billigare recept på alla mediciner. Då kostar dom typ bara 10 kr styck.

Jag har mer att klaga på med det tar jag upp senare, men tänkte ändå klämma in ngt roligt jag har gjort dom här dagarna...

I fredags när jag var ledig så åkte vi runt stan i vår Mini som var överklistrad med stickers och flyers med Barcelona summer week. Det var skoj. Givetvis fick jag köra i den helvetes fredagstrafiken eftersom att min kära karl inte har ngt körkort. Igår så spelade även Javi Mula på Bershka på Passeig de Gracia och vi var ca 20 personer som delade ut flyers till folk. Givetvis var jag klädd i "galletan" (=kexet på svenska) och sprang både till La Ramblan och på Portel de Angel. När han började spela var det ett jävla bra drag måste jag säga... :)


La galleta!


Bilen!!

'
Igår utanför Bershka. :)

Btw, så går den här på repete här hemma:
Uffie ft. Pharrell Williams - Add Suv (Armand Van Helden Vocal Remix)


Nu ska jag fortsätta halvdö i soffan. Later så hörs vi.
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så JÄVLA illa att sommaren går så förbannat fort. VÄrmen håller väl i sig längre i Barca än här med va? USCH!



Roliga bilder hörrö, haha. KEXET ;)

2010-08-01 @ 16:48:34
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0