Torsdag 12 Augusti - Gammeldags eller årtiondets "Miss Independent"?

Men god kväll.

Har nyss kokat ihop lite käk som nu ligger i magen, mätt är jag. Ska egentligen sova, men efter att ha läst runt lite fick jag mig en liten tankeställare jag måste få dela med mig..

Jag är inte den som bryr mig särskilt mycket, men givetvis har jag åsikter om saker och ting.. Och något som jag verkligen Verkligen stör mig på här nere, visst det finns minst lika många sådana hemma i Svea, men det är dessa damer som kallar sig för "Miss wannabe Independent woman" och bla bla bla.

Dom brukar ofta köra med Beyonces låt-texter och wannabe-stil om independent hit och independet dit. För jag är kvinna, jag behöver ingen man, jag kör mitt egna race och jag går med näsan i vädret och tror att jag är så jävla ball bara för att jag är singel men ändå så jävla stark.

Och på det så tror jag att jag är supersnygg och skryter högt om att jag betalar alla mina kläder alldeles själv och ev plastikoperationn jag gjort hit och dit... Jag skiter väl fullständigt i hur mycket du har betalat för dina jävla pattar? WOW !

Ah, eller något i den stilen... Dom snackar om stolthet till höger och vänster men är egentligen antagligen mest fylld med både avundsjuka och svartsjuka så det räcker och blir över. USCH! Allra värst är nog den där "whatever" snap:en dom ibland kör med och se ut som frågetecken i nyllet? Que..?

Som att jag bryr mig, men snälla dämpa den där stoltheten lite va, den tar ju över dig som om du bar på en sjukdom.

Jag tror vi alla innest inne drömmer om att gifta oss rikt med en man en dag så sluta ljug nu, inte sant !?!



Godnatt!!
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tina du är så underbar!!!

Jag måste fan säga att jag själv var liiite sån innan, eller FÖRSÖKTE LEVA UPP TILL DET. Nu har jag Daniel och är lyckligare än någonsin. Har pengar men inte lika mkt som på mitt förra jobb o mår nu ändå bättre. Det säger EN HEL DEL!



De är som du säger att de är nog egentligen olyckliga och tycker inte om sin sits, men då ska de istället visa tvärtom för att må lite bättre med sig själva!



Saknar dig så, ring en dag igen när du är på jobbet. Alltid så kul att prata med dig hjärtat.

PUSS

2010-08-13 @ 20:03:37
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0