Torsdag 5 Augusti - Färg i håret.

Hallå hej allihopa.

Lite surt att det är augusti.. faktist, för snart är det september och sen oktober och då luktar det redan höst.
Något som jag dock ser fram emot i höst/vinter är att jag och Alvaro åker till Thailand i 4 långa veckor! Det ska bli såå skönt och kul att få släpa med honom till mormor :)

Hade Jag fått bestämma hade vi varit där iaf minst 8 veckor, men det kan inte alltid bli som man vill. Jag har varken tillräckligt med semesterdagar eller pengar och han kan inte var ifrån sitt jobb så länge. Jag var senast i Thailand i 3 månader för 3 år sedan, så känner att det är dags att ge mig själv en dos av både underbar mat, shopping och avkoppling! Mamma, pappa och mina båda systrar med kids ska oxå åka, så vi kommer att tillbringa ngn veckan tillsammans där, men mestadels så kommer vi att resa runt själva. Mamma och pappa, dom asen har köpt en 3-månaders biljett.. uff, om jag är avundsjuk! 


Quim kläckte ett kort på Alvaro och mig i helgen.. Här på Solo i fredags efter jobbet.


På stan när vi promotade för festivalen i lördags. En paus i skuggan..

Just nu sitter jag med färg-klet huvudet. Det var verkligen dags att färga utväxten, eftersom att jag är så ljus naturligt ser det ut som jag är flint när det växer ut + att jag vill känna mig lite fräsch inför helgens jobb. Målat både naglarna och tånaglarna oxå har jag gjort, mmmhh !


Mina naglar är neon-rosa! Ett nagellack jag lånat utav Phatt. I like.


Varning för fot-bild. :) Mina tånaglar är i sin vanliga ordning turkosa. Jag gillar att ha det till bruna sandaler, lyser igenom på ngt sätt..

Lyssnar på Kents senaste album En Plats I Solen. Den är grymt bra, även om jag inte har hunnit lyssnat ordenligt på alla låtar än, dock är min favorit på den Ensam lång väg hem.

Vart lite sur och avundsjuk när jag var hemma i sverige i juli och insåg att jag missade deras konsert i Göteborg med en fjuttiga vecka! Har totalt varit på 6 konserter med dom och dom är grymma live, vilket tryck och vilken känsla. Helt obeskrivligt bra.. Den bästa konserten var ändå i Göteborg med Aleksandra då dom precis hade släppt Du & Jag Döden....uff !


Kent - En plats i solen.

Senare ikväll ska jag träffa Alvaro, hans syster Lili och hennes pojkvän Joel. Vi ska käka hamburgare på ett ställe som Lili gillar att käka på. Enligt henne är stället likt typiskt ett 60-tals café, ni vet tyiskt Grease-hak.
Det låter intressant, vi får se om hamburgarna är lika goda. Efter det blir det raka vägen hem för sömn.

Imorgon jobbar jag som vanligt 8-15, men det är ändå ganska chill eftersom att jag mest ska medlyssna på folk.
Senare på kvällen ska jag upp och jobba på Montjuic på Barcelona Summer Festival i 11 timmar, både fredag och lördag. Det är står klart att jag ska jobba i VIP:en, vilket är positivt, då känns det som liiiiite mindre jobb och plus att jag får jobba med Mario. Hellre han än ingen jag känner alls, haha! Tydligen ska det vara helvitt i klädsel imorgon har Mario valt, får väl inte mer än att ge med mig... :)

Njepp, nu ska jag hoppa in i duschen innan håret faller av.

Borde ni där hemma i käka kräftor och sånt snart??

Godkvällens!
From Barcelona with love / Thai


Kommentarer
Postat av: Sandra

Satan va snygga nagellack!!! Sånt vill jag med ha. Fast här hemma börjar ju brännan försvinna o då är de ju inte lika snyggt.

Vi ska äta kräftor imorn:) MUMS!

2010-08-05 @ 21:13:37
URL: http://lofvenberg.blogg.se/
Postat av: Micka

Härliga bilder söt. Ni är ju som gjorda för varann :)

2010-08-08 @ 22:45:53
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0