Måndagen 20 december - Ny soffa

Tjohoo!

Vilken dag. Först en skitsoft dag jobbet, vi hade inga samtal så vi fick sitta och ta mail HELA dagen, hur ofta händer det. Sen är jag lite glad över att det bara är 2 dagar kvar sen är jag ledig igen..
Dagen gick iaf supersnabbt och efter det åkte vi till IKEA och köpte det sista till lägenheten, småsaker som gardinstänger och galgar, men vi hittade även ett enkelt soffbord och även en TV-bänk.

Alla grejer är i princip färdigköpta, vi har hunnit med en hel del sedan vi kom hem ifrån Thailand.
Kyl, frys, tvättmaskin, TV, micro och all annan små elektronisk skit och idag handlade vi en ny soffa! Det blev en fyrsits-soffa med sån där schäsong lr vad det nu heter och det bästa är alla andra sitsar kan man oxå dra ut så man få en bäddsoffa utav det. I DEN kommer jag tillbringa måånga tv- och vin-kvällar minsann. Haha!
Soff-fan gick på 12 000 kr, men det var det fan värd så som jag letat!!

Hann även med att få med lite IKEA mat, hehe.. Kunde inte rikigt motstå detta. Tsss..
Vi har nyss käkat kvällsmat och nu ska jag ge mama massage innan jag själv går och lägger mig.

I veckan ska det fixas den sista julklappen till yayo och yaya (Alvaros mormor & morfar), jag ska hinna springa till banken och uträtta ärenden och springa till skolan och betala min kurs, samt träffa Marina på onsdag och fira hennes födelsedag med en middag ute.

Shit, det är ju snart julafton.. uff ! Alvaro fyller 26 på lördag och jag vet inte vad jag ska ge honom i present. Jag funderar på att köpa ett Nintendo Wii, men jag tror att jag vill ha det mer än honom... hahaha!

Något jag skulle behöva i julklapp är faktiskt en hårfön och en plattång. Vi får se hur det blir med det..

Puss och hej!



Alvaro med mina päron i Thailandet!


From Barcelona with looove // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0