Onsdag 29 Decemeber - 3:e natten på jobbet..

Hej alla som sitter uppe fortfarande...
Idag är det 3e dagen jag jobbar natt. 4 nätter kvar..
Det är OVANLIGT chill idag. Har haft med mig laptopen till jobbet och surfat
på nätet när jag jobbar. Men på vad i helvete ska man surfa på när man sitter vid en dator i 11 timmar??
Jag har facebookat tillräckligt, jag har läst dom bloggarna jag brukar läsa och jag har SÖKT efter NYA bloggar just för att.. Jag har läst aftonbladet ett par ggr och uppdaterar lite då och då, men det kommer inget nytt där heller.
Jag har surfar runt och sökt efter grejer på google men jag är trött på det med.. Japp. Vad kan man göra mer då?
På tal om inget så va det roligt att Michan skickade iväg en kommentar om att hon tyckte att jag passar bättre i lugg och jag tänkte precis på att klippa lugg vädligt väldigt snart. Egentligen är jag trött på detta fejkhår och vill helst ta bort skiten och klippa mig en tjusig frissa. Men eftersom att håret får hänga kvar ett tag till så får jag börja med att klippa lugg först och sen när det dags så blir det en kortare frisyr. Av min rastlöshet så har jag oxå googlat fram den perfekta frissa som jag vill klippa mig senare. Se här!
Är det för kort så måste man fixa med det för mycket, men är det för långt så sätter man bara upp det i en tofs och det tycker jag inte om heller. Därför ska vill jag ha det mellanlångt/kort !!! JAPP!
Jag har kommit på att jag passar bättre i kortare hår och i lugg. Nu när har långt hår vilket är tjusigt det med, men jag ser ännu mindre och smalare ut vilket jag inte vill. Har jag haft riktiga kulor hade jag nog helst av allt vela klippa det pojk-kort som jag hade för 2-3 år sedan, men jag vill/vågar inte. Sparat på håret som en gris nu så nu får det vara kvar.. ååh, va jag vill klippa mig nuuuuu!!!
På tal om helt annat så kom soffan idag och den sitter som ett smäck i vardagsrummet! :) Helvete va jag är nöjd!
Det som bara fattas nu är ett matbord, men vi har lagt det åt sidan ett tag då vi har fått ett matbord ifrån chefen på Soma, men detta matbordet befinner sig i norra spanien och vi vet inte när vi kan få ner detta. Eller om vi ska bara köpa ngt på Ikea.. Vi får se hur det blir med den saken. Vi har köpt så jäkla mycket så jag orkar inte lägga mer energi på just matbord.
Klockan slog just 02 och det är 6 timmar kvar igen.. Hopp, va i helvete ska vi hitta på nu då...???!
Har ett par filmer på laptopen som jag kan dra igenom utan att dom ska behova lagga, gytt !!
Hepp, hörs kanske senare.
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0