Onsdag 8 December - Hemma igen.

Hej folket!

Idag efter ca 30 timmars resande kom vi äntligen hem med flyget till Barcelona. Resan gick bra med en mellanlandning i Zurich, men inga förseningar eller borttappade resväskor. Det blev inte heller någon extra betalning för övervikt eller liknande. Det är skönt och vara hemma, men samtidigt saknar jag min familj som har semester i Thailand fortfarande. 10 dagar går snabbt när man umgås med dom varje dag.

Vi blev upphämtade av glada mama, papa och Lili och när vi kom hem väntade även en Mario. Det blev maaat och sen en massa snack om resan, upp-packning av resväska och utdelning av presenter och grejer. Shit, va grejer och skit man kan köpa egentligen. Vi kom hem med 2 fulla resväskor med helt nya saker och allt det gamla lämnade vi kvar i Thailand.

Haft 4 veckors semester, vilket har varit superskönt, men hade gärna haft en vecka till innan man börjar jobba igen, men icke. Imorgon klockan 14 ska man vara på jobbet. Haha, har glömt bort lösenord och grejer så det får bli en uppdatering imorgon på jobbet innan jag sätter mig och tar samtal.

Skönt att jag ändå bara jobbar 2 dagar innan det är helg, men ska jobba på Soma på fredag med så det blir dubbelt upp, men på lördag hoppas jag att jag är ledig så jag möjligtvis kan shaka loss med damerna om dom inte har andra planer ;)

Njae, snart blir det sängen, jag är så gott som DÖD.

Puss och godnatt!

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Malin Falk

Va skönt att ni har kommit hem helskinnade :) verkar som ni har haft en jätte bra semester, kul för er :) När kommer du till Svea nästa gång?? pöss pöss pöss

2010-12-09 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0