Söndag 19 December - 1:a hel-lediga dagen sedan hemkomst fr. Thailandet-

Jag sitter och funderar på om jag skulle ta och gå en sväng ner till stan. Klockan är snart 18 och jag har funderat på det sedan jag vaknade, men har lixom inte beslutat mig för ngt ännu.. Sitter fortfarande i mjukisar.
Dom har öppet på stan varje dag fram tills jul så folk ska få köpa sina klappar, men det är typ smockfullt varje dag. Jag hade behhövt åka ner och och framkalla lite bilder till lägenheten och till en julklapp. Vi får se om jag åker ner.

Igår var första gången jag märkte att jag bröt på spanska när jag pratade engelska med en kund på Soma.
Det var inte coolt alls... usch!

Njehe.. kanske man skulle åka ner en sväng på stan då..?

Puss och kram!

From Barcelona with love!


Jag och Lili julpysslade fram lite änglar och stjärtgossar av gamla esspresso-plast-koppar häromdagen
Det blev lyckat !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0