Tisdag 21 December - Slapp tisdag

God kväll!!

Har precis slått in ett par juklappar men inslagspappret tog slut så jag får köpa nytt imorgon. Klapparna är
klara, nu orkar jag inte springa på stan mer. Det får duga. Julafton är ju egentligen för barn... haha!

Imorgon jobbar jag sista dagen för denna veckan om man bortser ifrån Soma på fredag mellan 00:30-06, men den lär blir slapp eftersom att ingen går ut en julafton. Det ska bli skönt med att få ett par dagarns lugn.
Jag känner mig lite stressad även om jag kanske inte borde.. Alla dessa saker som ska hinnas med och man ska försöka vara på 2 platser samtidigt..

Ikväll ska jag inte ta mig utanför ytterdörren, den blir att sitta hemma och bara chilla och ta det lugnt. Alvaro är i studion med sina projekt och det verkar som om att han kommer att få ett bra kontrakt med en nattclub i Maroco som han brukar spelar på när han är där. Skoj för honom!!

Imorgon är det jobb, sen iväg till skolan och betala kursavgiften och sen senare på kvällen ska jag träffa Marina och fira hennes dag!

Hann med att framkalla lite kort idag och dessa 4 ska jag ha på väggen. Alla är tagna i Thailand.
Syns det att jag gillar Buddismen?? :)









From Barcelobnw with looove // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0