Torsdag 30 December - Vad har du i din väska?

Hej alla nattmänniskor.

Inne på 4:e natten på jobbet just nu och jag vet inte vad jag ska pyssla med längre under natten. Har ni ngt förslag får ni gärna komma med det, för jag har all tid i världen..

Jag satt för ngn dag sedan och googlade på väskor. Inte för att köpa ngt utan bara för att se om man kunde se ngn utstickande roligt. Jag är egentligen inte den som lägger speciellt mycket pengar på väskor, men vill jag ha en väska så får jag lixom upp en typ av modell på hur jag vill ha den - svart, grå, rund eller fyrkantigt. Oavsett hur jag än "byggt upp" min väska i huvudet är det så jäkla svårt att hitta den typiska väskan. Jag har inte heller varit den som handlar på nätet då jag föredrar att prova kläder innan jag köper dom, men för ngt år sedan klickade jag fram den här Boom-box bag som endel har. Den har inbyggda högtalare som man kan koppla in sin ipod eller mp3-spelare. Högtalarna är iofs rövdåliga, men väskan är super. Den har hängt med ett tag på stranden och som weekend-bag. Kände att i samma stund som jag skriver om den så är jag sugen på att köpa en ny med en annan färg..!



Det som kan göra att jag inte använder den så mycket är för att den är för stor för att användas dagligen (eftersom att jag inte normalt packar med mig kläder hela tiden)

Väskor och väskor, vad har ni i era väskor..?

Skulle någon tatt-jävel i barcelona få för sig att rån-rycka 
min fulla handväska skulle han får följande saker med sig:

- Plånbok
- Mobiltelefon
- Almenacka
- Kamera
- Nycklar
- Glasögon/solglasögon

- En necesser med:
linser
lypsyl
läppglans
hörlurar
öppnare
tamponger
espirifen
hudlotion
p-piller


Intressant..eller?

From Barcelona with love // Thai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0