27 Februari - Jobbar förfullt!

Igår blev det varken förfest med dom svenska jobbarkompisarna eller något särkilt röj på Jamboreé...

Jag fick veta att jag skulle jobba på Solo även igår, så när jag slutade vid 21 blev det raka vägen hem för lite käk och ombyte sen iväg och ställa sig i baren igen...! Kvällen var bra och det var strax över 1000 personer på Solo, därmed mycket jobb. Att hälla upp dricka är en jävligt enkel grej, men att jobba i highheals är en helt annan sak, haha. Självklart kan man jobba, men helllllllllllvete va ont i fötterna man har efter..! Det är sjukt hur damer kan springa runt i sådana skor. Jag tror att jag kommer vara väldigt härdad till sommaren iaf..! Kvällen slutade iaf bra, gott med dricks som jag var dum nog att dela med mig med dom andra tjejerna. Fick även ett nice besked om att jag ska köra baren även nästa fredag och lördag. Cash in-so to speak!

Nåväl, trots att jag var dödens trött + världens största hunger. (jag tror nästan att jag kunde placera mig själv bland kategorin: svältande barn.) Vi drog iaf till Jamboreé och helvete vad folk det var där. Med världens bästa mixa av musik, som jag så gärna hade velat vara aspackad och bara stå och dansa till, satt jag i ett hörn och kände mig svimfärdig. Jag hade inte druckit en droppe alkolhol och klarade knappat att gå till taxin. Väl hemma käkade jag allt jag fick tag på och somnade som en stock. Imorse var jag lika hungrig och det blev sushibuffé med Alvaro, Joey, Mario, Basi, Ramon, Guti och hans flickvän Conchi. Trevligt sällskap och gööör-god mat.

Efter det blev det 45 min siesta hemma hos Alvaro innan jag tog metron till centrum. Inhandlade lite smink, en "jag har panik"-kjol och 5 paket nudlar. :) Nu sitter jag hemma, tänkte hoppa in i duschen och göra mig iordning inför ikväll. Det som är mest tråkigt med att jobba på Solo är att man måste vara svartklädd från top till tå. Orkar inte rikigt köpa nya svarta kläder till jobbet hela tiden, men men... snart har man säkerligen samlat på sig endel så man kan variera...

Imorgon ska jag sooooova hela dagen, sen ska jag mysa med Alvaro och hans familj. Vi ska käka familje-middag och fira vår 1-årsdag. MYS !




Kvällens bilder innan jobbet ! Svart och kvinnligt ska det ju tydligen vara... :)

TACK TILL HANNA SON FIXADE MIN HEADER !!! =)
Nu ser det ju äntligen bra ut ! =)

Vi hörs imorgon!

Puss & Kräääm!


From Barcelona with love /
/ Thai

Kommentarer
Postat av: Al

älskar din outfit !

2010-02-28 @ 14:41:07
URL: http://lalos.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du är ju vrålsnygg!

2010-02-28 @ 18:56:30
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: M

Snyggo ! :)

2010-03-01 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0