Fredag 19 Februari - Jobbet betalar.

Finally vart det fredag! Denna veckan har gått såååå långsamt. Iofs har det vart väldigt soft dagar, då det knappt har varit några samtal, men det har varit jobbgt att gå upp på morgorn, så nästa vecka ser jag fram emot att jobba kväll faktsikt !

Idag hade man ÖL-tävling på jobbet vilket var att så många sälja man fick under dagen, skulle man få på Miguels, som är baren som ligger precis jämte kontoret och som dom fleska går till efter jobbet och tar just en ÖL. Jag hade ingen aning om detta förrens jag slutade, MEN jag fick iallafall iväg ett sälj och jag tog en whisky/cola istället. Bra start på kvällens fylla klockan 14 lixom hahaha ! =)

Efter det följde jag med Jonas hem till honom. Han flyttade in till city-center för 2 veckor sedan så jag var lite nyfiken på hans lägenhet! Snygg och fräsch som fan! =)

Ikväll ska det bjudas på gratis sprit för vårt gamla team vi var med i, innan vi bytte skills på Club Hyde. Det ska bli riktigt kul. Jag ska ha förfest hemma innan, men alla kommer inte eftersom att folk vill hem och fixa iordning sig innan dom drar ut. Iallafall har jag lagat thaimat till dom som kommer, för dom kommer direkt ifrån jobbet så jag kan tänka mig att endel är hungriga. Känner på mig att det här kommer bli en riktigt bra kväll... =)

På tal om en helt annan sak skulle jag oxå vilja få gratis kläder...
Alvaro, den lilla apan har olika klädmärken/butiker som sponsrar honom med kläder. Han går dit och får plocka lite hur han vill, och det är såååååååååå fuskigt ! MEN iallafall. Igår var han bla på ett ställe som säljer märket Vicelona. Ett märke som är just ifrån Barcelona som går mycket i street-stilen. Han plockade hem en vårjacka som jag tjatat om en hel del, då jag inte vill gå omkring i min vinterjacka när det regnar på våren utan vill ha ngt liiite tunnare. Så söt som han var så kom han hem med en jacka till mig och jag hade den idag på mig till jobbet när det regnade. Helt superbra är den. Inte blöt och frös det gjorde jag inte heller.... Vem vill inte ha gratis kläder...?!??!



Min vårjacka ifrån Vicelona


Jag uppdaterar säkerligen imorgon på min bakfylla. =)

Puss & Kram

From Barcelona with love ! // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0