Mandag 8 Februari - Back on track in Barna!

God morgon!! Efter en mys/kalashelg i Amsterdam ar jag hemma i Barna igen. Klockan slar snart 12 och jag borjar jobba om om 2 timmar. Kom hem vid 21 igar och vi oppnade en flaska Moet till Alvaros pappa som fyllde hela 54 ar. Vi gick och la oss tidigt och jag somnade till en film.... Dags att kaka frukost sen gora iordning sig infor jobbet. Det pumpar pa med house-musik sa de donar hemma hos Alvaro, han haller pa att gora en lat nu, sa det ar en massa bas och annat i hogtalarna, hehe. Bra start pa en mandag. Jag uppdaterar mer med helgens Amsterdam och bilder ikvall... See ya later...!
From Barcelona with love// Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0