Onsdag 17 Februari - Vårkänslor i mitt Barcelona

Idag när jag vaknade och skulle till jobbet vid 06.30 trodde jag som vanligt att det skulle vara svinkallt ute när jag öppnade ytterdörren. Jag hade bara tagit på min tunna vårjacka och hoppades på att min stickade tröja skulle värma. När jag kom ut vart det typ "varmt"..! Och när jag slutade jobbet idag var det ännu varmare och solen sken! Som sagt, det är inte varje dag man känner lukten av nyklippt gräs i februari, härlig känsla. Jag kände nästan lukten av sommaren..! Fasen vad jag längtar. Jag kom ihåg att förra året låg jag på balkongen och solade i mitten på mars... 4 veckor kvar tills dess. Vi får se om våren kommer tidigt eller inte.

Väl här hemma blir inga barn gjorda. Sprang till Consum och handlade lite käk. Jag som fram tills idag enbart nästan käkat nudlar denna vecka tänkte att det kanske är dags att laga till ngt ordenligt lixom. Lite kyckling och kladd-ris väntar iaf i köket :)

Idag händer inte mycket annars, tänkte att jag skulle vara hemma resten av kvällen och ta det lugnt, vila upp sig lite. Tänkte t.o.m unna mig att kolla på svensk tv på nätet. Inte ofta jag gör det, men när jag väl tar fingret ur röven och gör detta så fastnar jag i flera timmar. Thank god för Kanal 5 play !

Njahe, nu ska det lagas mat! Hörs senare. Puss!

Föresten, lyckas få upp en header nu, men hur i helvete gör man bilden större ??

From Barcelona with love! // Thai


Kommentarer
Postat av: VéNNèZa-Is-Her-Name

Hej! gumman hur ar det?, verkar som du lever livet to the maximum=), kul och se dej btw forra veckan..Har skaffat ny blog, pga den gamla var blockerad:( surt och haller pa samtidigt skaffa ny facebook for 3:e gangen, den var hackad igen!!! ..hare bra..puss och kram muaks ciao bella!!

2010-02-19 @ 18:48:12
URL: http://vennezaishername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0