Onsdag 24 Februari - Smått putt & jävlig.

Jag har sagt det en gång tidigare och jag säger det en gång till. Kalla mig egoistisk men då är jag väl det...
Jag har absolut inga problem med att låna ut kläder och jag har inga problem med att låna kläder utav någon själv. DOCK lånar jag kläder när jag själv inte hittar ngt annat som duger att ta på mig, dvs när vi kommer till kvällar och nätter där man ska gå ut och festa och ha kul. Där man känner att vad man än tar på sig, så förblir man ful. Därmed börjar man rota i någon annans garderob ihop om att hitta ngt snyggt !

Självklart, visst vi snackar bara kläder och det är tyg och skit.... Saken är den att Det jag är trött på är att komma hem och se folk komma hem ifrån sin svettigaste träning i mina leggings, eller sitter hemma i min fräschaste och dessutom vitaste mjukiströja och mjukisbyxor (som jag knappt själv vågar använda för att mysa hemma med) eller går ut på stan i en hel outfit utav min  garderob 4 ggr i veckan. Alltså använder mina kläder till vardags...!!  Då snackar vi från top till tå.. Och vem är det som får tvätta allt detta på torsdagskvällen OM inte jag ?!?!? Jag har kläder som används mer av någon annan än mig själv. Så fort prislappar åker bort så är dom pust väck och dessutom måste jag gå och rota i andras garberober för att hitta Mina kläder.. Jag kan inte ens låta mina jackor förbli gömda för användning. Låt mina klädhelvete vara!

Sur.

From Barcelona with love //Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0