Tisdag 16 Februari - IKEA igen...

Om det är ngt jag gör varje månad så är det att åka till Ikea. Om jag inte köper nya ljus (som vi överkosnumerar här hemma..) så är det alltid ngt annat skit som jag egentligen kanske inte behöver. Men jag tycker det är kul att inreda! Iofs, så är mitt rum så förbannat litet så det finns inte mycket saker att ändra på haha.

Idag åkte jag iaf till IKEA igen med Phatt och hennes kompis Anna som hade bil för en gång skull och denna gången köpte vi iallafall saker vi Verkligen behövde, nämligen stolar till vårt middagsbord, thank gooood! I snart 1 år har vi haft 2 plast-pallar som vi har suttit på när vi har ätit, men istället köpte vi 4 svarta enkla stolar och lite annat skit.. Men bra, det blev det !!




Liiite bättre, lite snyggare och liiiiite mer svenskt ! =)

Inte hänt mycket annars idag, ska strax käka lite nudlar och packa lite, ska sova hos min karl ikväll. Inatt vart det lite tomt i sängen utan honom.. buhu. SÅLD är man!

Föresten, jag tänkte ge mig på att försöka att fixa en header till min blogg, men vet inte hur i helvete man lägger upp skiten... Någon som vet kanske ? Hade vart tacksamt! =)

Hörs imonn!!! Puss heeeeeeeeeeeeej!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fixade ju en liten header bild :)

Men jag har ganska bra koll på de där, kan hjälpa dig om du vill!

Lite svårt att förklara såhär, men du kan maila mig bilden du vill ha sen dit lösen till bloggen så fixar jag det åt dig.

Puss

2010-02-18 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0