Torsdag 11 Februari - Årets hitills värsta bakfylla.

Japp Idag vaknade jag upp med en bakfylla som hette duga. Detta pga att jag ensam drack en flarra cava på förfesten hemma hos Cattis igår. Det var jag Cattis och Ida, 2 tjejer ifrån jobbet som förfestade tillsammans innan vi tog taxi Bikini. Förfesten var trevlig, vi kom in på ämnen som skolan (?) och barnuppfostran, intressanta ämnen. Hehe...

Väl inne på Bikini var det dans och vidare fylla - jag minns med andra ord inte mycket detajler igår, men minns att jag sprang runt en massa eftersom att både Alvaro, Phatt, Carlos, Edgar, Mark och andra kompisar var där. =) Typiskt mig så klart. Kvällen var riktigt kul och men den bakfyllan jag fick idag var inte att leka med alltså, ni vet så man är så där skakis och känner att om man rör på sig för mycket som kommer magen att vända sig ut och in och så kommer man att spy. Så mådde jag hela dagen idag och jag trodde att jag skulle lägga en pizza på tangent-bordet flera gånger alltså..!

Efter jobbet stupade jag rätt i säng i 1,5 timme och vaknade upp vid 22. Orkade laga till lite extra starka nudlar och faktiskt hinna köra torsdags-städet som vanligt i lägenheten. Dock skippade jag toaletten, städar den en annan dag.

Igår innan jobbet hann jag springa på stan och köpa helgens "maskerd"-outfit. Det blev riktigt lila-leggings i sån där baddräkts-tyg, en svart baddräkt med tanga & vita svettarmband. Kör på 80's aerobic/flashdance-style på lördag. =) Vi får se hur det blir och slutar! Självklart så hittade jag en massa skit, som jag egentligen inte behövde bla ett par baggy jeans, tygskor och linne. INTE BRA TINA. Jag har så förbannad mycket kläder nu, det är sjukt och hälften bara ligger och tar plats! Jag köpte allt på H&M och det var 20 % rabatt på valfri vara vilket iofs var bra.

På söndag är det Alla Hjärtansdag och då ska mitt älsklingsnöt få en spakväll med massage på ett Arabiskt spa. Eller han kommer att få ett presentkort på detta, vilket datum detta blir av det får vi se. Det är fullbokat varje helg fram till april, så vi får se när vi kan få en tid. Det ska bli skönt och det var inte dyrt heller 36 euro per person kostade det och det var samma present som vi gav hans föräldrar i julklapp och dom sa att det var jättebra. Annars på söndag tror jag inte att det är mycket planerat. Vi ska käka middag hemma hos honom, sen ska han spela på kvällen, så det blir nog inga större planer, men om 3 veckor firar vi 1 år tillsammans! Helt sjukt vad tiden har gått snabbt. 1 ÅR ! =)

Längtar sjukt mycket till sommaren just nu. Vill ligga på stranden och slappa och känna sanden mellan tårna och låta solen bränna sönder ryggen. Ge mig sommar NU !


Jag på stranden i Cunit förra året i början på Juni.

Nje, nu blir det nog att sova tror jag. Alvaro kommit hit och sover hos mig sen, så jag tänkte att jag skulle värma sängen innan. Och imorgon ska jag laga köttbullar, potatis och grädd-sås innan jag pyser till jobbet. Det vet jag att det uppskattas av en Phatt iaf ! =)

Puss & Kram
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0