Torsdag 25 Februari - Lite nytta

God nattens!

Just nu ligger jag nerkrypen i min 1,10 m breda säng i mitt lilla rum, nyduschad med blött hår och alldels för lat för att föna det. Idag har jag äntligen gjort lite nytta efter jobbet, har städat som vanligt HELA lägenheten. Har torkat av varje vägg i köket, skurat hela badrummet och även skurat hela golvet i lägenheten. Nu hoppas jag bara att mina roomies kan hålla det någorlunda rent till nästa torsdag. Japp, torsdagar har numera blivit min städdag, vet dock inte varför men men...

Känns verkligen att våren har kommit. Det är varmt i luften och det blåser ibland, men man känner lixom ingen kyla. Gick till jobbet idag i enbart t-shirt. :)

Igår kväll var jag på Solo och söp mig själv full. Inget sällskap förutom Alvaro som spelade. Det rorligaste var jag jag söp mig själv full när jag satt i dj-båset och facebookade typ i 2 timmar. Det slank ner 4,5 whisky/cola då och när kvällen var slut insåg att jag var rätt full efter att ha suttit där. Kvällen tog dock inte slut där. Jag, Alvaro och Solo's dörrvakter som är Habibis följde med oss till Bikini där det var livat. I sängen somnade jag iallafall klockan 6 i morse och var väl inte så pigg på att stiga upp klockan 12.. Sånt man får ta iallafall!

Jag har iallafall hunnit att skaffa mig ett mobil-kontrakt idag genom Alvaro. Måste bara vänta på att man flyttar mitt nummer till operatören innan jag kan Blackberra..! Det sägs att det nummerflytten ska vara klar tills nästa vecka. Gittans - ännu en månadskostnad extra, haha!

I helgen har jag lite planer ja.. Imorgon tänkte jag och jag så får gå själv, så ska jag iallafall till Jamboreé där min gamle favorit Pitu spelar. Han firar sin 30-årsdag och det ska tydligen firas. Äntligen ska jag få dansa och rocka loss till gamla klassiker i alla kategorier.
På lördag hinner jag nog inte vara mer än bakfull, men på kvällen ska jag iallafall jobba på solo. Efter det blir det säkerligen en utgång oxå, då Alvaro är mer på g på lördagar. Vi får se vart vi hamnar..

På söndag-måndag firar jag och min käraste 1 jävla ÅR tillsammans. Helt sjukt vad tiden går fort. Vi har dock ingen aning om vad vi ska hitta på. Käka ute är ju ett måste, men det skulle vara mysigt och ha middag med familjen oxå. Bio kanske?? Nje, jag vet inte... Vi är inget bio-par direkt. Vi får se!

På tal om inget så vet jag inte när jag kommer hem till sverige igen, men jag tror att det kan bli i juni. Min lill-kusin ifrån Thailand ska komma till sverige och hälsa på i 3 månader, så jag tänkte att jag skulle kunna passa på att komma då, annars hade jag planer på att komma i april, men då blir det icke! Däremot skulle jag uppskatta lite besök ifrån sverige! Kom ner och hälsa på förfan! Det blir ju bara bättre och bättre väder för varje dag som går här nere. Hoppas iaf att ni kommer och hälsar på snart..

Njepp, nu ska jag göra annat! Vi hörs! Puss och kram!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0