Torsdag 4 Februari - Amsterdam med Alvaro.

Woho! Imorgon åker jag och min karl till Amsterdam över helgen, det ska bli skitkul. Äntligen har jag hunnit ta fingret ur röven och faktikst kollat upp vad vi kan hitta på, gå på muséeum och kolla in stans bästa Coffeshop. (ni kan räkna med att jag SKA köpa röka, trots att Alvaro sagt nej...!) Ev så kanske vi går ut en kväll på nån klubb, Alvaro kände ngn dj, så kan han kanske säkerligen vill hälsa på honom. Vi får se, men det ska bli kul att upptäcka och se en ny stad.. Jag kollade redan in en weekend-resa till London, dom vart inte så dyra ändå. Den billigaste som jag hittade låg på 1300 kr med flyg och hotell i centrum, kanske vore ngt? Vi får se..

Nu är iallafall min väska färdigpackad och vi åker imorgon vid 15. Jag kommer jobba mellan 7-12, sen åker vi till flygplatsen. Hade gärna tagit en semesterdag ledigt, men vill hellre spara den till sommaren eller till vintern. Måste snåla med mina 24 dagar som jag har nu..


Helgens väska ÄR packad och klar...!

Idag efter jobbet drog jag med mig Sebastian hem. Vi färgade hans hår igen och käkade pizza och pluggade till morgondagens prov. Det blev en chill eftermiddag och kväll, nice som fan. Alvaro kom förbi och hälsade på en sväng innan han stack till Solo för spelning igen.

Ska hoppa in i duschen nu och duscha bort gårdagens vitlöks-lukt jag lyckade bära på hela dagen idag, haha!
Måste bli någorlunda fresh till resan juh, men innan det tänkte jag sno Paulinas "10 saker du kanske inte visste om mig"-lista.  Ja, har man inget bättre för sig så Har man inte!




10 saker du kanske inte visste om mig:
Dom som känner mig vet redan dessa saker, då dom vet mer om mig än vad jag vet om mig själv! =)

1. Jag har en skadeglädje så det räcker och blir över. Detta är ju självklart inom en vissgräns, men den gränsen ska vi inte ta här..

2. Jag har en oerhört stor fetisch för manliga rövar. (syftar just nu dock enbart på min karl's) Röv=mjukt gosedjur. Jag älskar att klämma och gosa med den !!

3. Jag har jätteångest för min framtid. Jag har absolut ingen aning om vad jag gör om 10 år..

4. Jag har ett stort beroende av chili och jag TROR att chili är beroendeframkallande.

5. Jag drömmer om barn och familj och känner att mitt familje-sug kan bli farligt.

6. Jag skulle vilja ha Lyxhustru eller Hemmafru som "yrke". Jag har absolut inga problem med att tvätta, städa, ta hand om mina framtida barn och min hårt jobbande karl, MEN jag skulle definitivt sakna att ha arbertskamrater.

7. Det finns absout ingenting jag vill ändra med min kropp, varesig pattar, röv, ansikte eller lår!

8. När jag är ensam, städar jag hellre än att slappa i soffan och titta på tv. Min avkoppling är att städa och få allt att bli snyggt och rent.

9. Jag är avundsjuk på folk som kan och har råd att resa utomlands och se världen. Jag älskar att RESA.

10. Om ett bröllop blir av 2010-05-10 kommer jag att säga JA, utan att veta vad jag gör!!! Men vet ni vad, jag älskar't !!!


Ett egokort, en kväll innan jag gick till Solo förra sommaren...




Hanna! Tack för kommentaren om tatueringen. Jag ska ta mig ett par funderingar om den nu.. Men det kommer bli bra. Sen måste jag säga till dig Hanna, att du ska fortsätta med dig blogg, jag har ju ingen aning om ditt liv längre, por favor !

För ett år sedan.

För ett år sedan lagade jag & phatt hemlagade köttbullar(biffar)med gräddsås i våran gamla KALLA lägenhet. =)

Jag hoppas att ni alla får en kalashelg, jag uppdaterar så fort jag får möjlighet när jag kommer hem ifrån Amsterdam! Puss & kraaaaaaaaaaam!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart vännen, älskar tatueringar själv ju så började fundera massa massa :)



DU FÖRESTEN! Jag funderar på att dra med mig Daniel till Barca i vår, o förväntar mig att du står för boende o guidning igen ?? :) Blir nog bara en weekend, men vi vill så gärna komma iväg ngnstans!



Funderar på de där med bloggandet, saknar inte alls det ibland o ibaldn lite. Men kanske en med lösen som du sa, ska fundera på ett :)



Hoppas allt är bra o att du mår bra fina!

2010-02-08 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0