Fredag 15 Januari - Äntligen jävla fredag!!

Hej allihopa!

Vad ska ni göra i helgen?? Jag sitter hemma just nu sängen, slutade jobba vid 21. Hela veckan har gått så jäkla sakta, varje dag känns det som om man suttit timmar på jobbet. Det är faktura-tider nu med så det är många som ringer.

Iallafall, veckan som gått då... Ja, jag har inte gjort mkt mer än att sova och jobba i princip eftersom att jag jobbat kväll, går oftast inte upp förrens någon timme före att jag börjar så. Onsdagsmorse jag var iallafall inte pigg på att gå upp, men fick mitt hår fixat iallafall, superbra. På kvällen sen gick jag ner till Solo en sväng, Phatt och Carlos var där och dom gick vidare till Bikini, men jag och min karl åkte hem till honom och kollade på film istället.

Igårkväll gjordes det inte mkt heller, var hemma hela kvällen, städade och tvättade som jag typ alltid gör på torsdagar. Hann med att kolla på ALLA avsnitt utav unga mödrar oxå, haha. Fastnade lite för det.. Alvaro kom hem efter att ha spelat på Otto Zutz, lite rund om fötterna, men lika kärleksfull ändå. :)

I helgen har jag planerat följande: Ikväll ska jag träffa Lina, Hanna, Cattis och Camillia. Dom ska på barrunda i stan och jag tänkte att jag skulle haka på. Blir inget drickande för min del då jag fortfarande går på antibiotika tills imorgon, sen vill jag vara pigg och fresh tills imorgon då jag ska träffa Marina. Vi tänkte köra rea-racet hela dagen och förhoppningsvis shoppa lite. Jag behöver dock en ny kalender, samt tänkte jag köpa ngt till Lili, eftersom att jag fick ett TOUS-armband utav henne på trettondagsafton. Katalaner och deras traditioner, det är presenter som ges hela tiden...!

Haha, nej men ikväll iallafall. Det ska bli trevligt med lite svensk sällskap för en gång skull ! Det blir förhoppningsvis en tidig kväll och jag och Alvaro inte drar till Catwalk senare, vi får se. Annars har jag nycklarna till honom så jag kan smita hem tidigare och sova!

Imorgon kväll ska jag ut, men jag ska ut och hälsa på Marina i hennes hood och det blir antagligen en massa reaggeton och salsa - inte min smak alls, men det kan bli kul ändå. Marina är alltid ett kul sällskap och dessutom behöver jag ngt nytt !

Dessa jävla I-landsproblem, det kommer bli en rätt chill kväll, men ändå... Vad ska man ha på sig? Jag fick ett par aprikosfärgade byxor utav Alvaro förra veckan, som han hade hittat på stan och köpt. Jag gillar färgen, men kanske lite för färg-glatt nu till vintern? Vi får se.

Nästa vecka fyller man panik-gammal nämligen 23 !! Shit jag var ju nyss 18..

Hoppas att alla får en kalas-kväll iallafall. Puss & kräm!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var nyss jag hörde dig säga på Dbar att du hade 37 dagar kvar till din 18årsdag! O att du såg framemot körkortet som fan!



Jag var så sjuuukt avundsjuk på dig för jag hade ju för fan 2ÅR kvar haha. nu fyller du 23 och jag 21, tiden går fort, kanske lite för fort!



PUSS /hanna

2010-01-19 @ 16:39:50
URL: http://martinssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0