Tisdag 5 Januari - Röv-dag.

Vilken röv-dag.. Började med att väckarklockan började pipa vid 06.30. Det var bara att gå upp och göra det bästa av situationen - gå till jobbet. Väl på jobbet fick jag sån "Nu-ska-tina-bajsa-så-det-svider!!"-ont i magen. Så ni som gick på stora toan i morse, toaletten längst till höger - japp, det var jag som sket.

Några timmar efter det kom illamåendet och därmed gick jag hem för dagen, kom hem och sov 6 timmar. Vaknar upp och är hungrig, men blir minst lika illamående efter att jag ätit. Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv. Det blir nog sängen nu och sova trots att klockan inte ens slått 21 ! OCH NU HAR JAG ONT I HALSEN MED !!!

Grattis till mig själv oxå, idag firar jag 1 år på Comhem, tack Jonas för att du påminde mig.

God natt. From Barcelona with love // Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0