Torsdag 21 Januari - Bästa födelsedags presenten!

I tisdags la dom upp bilder ifrån Tijuana, där jag var i lördags och festade med Marina, Lichi, Tamara och Africa. Riktigt nice klubb och dit tänker jag åka lätt flera ggr! Lägger upp några bilder:


Jag, Lichi, Africa, Marina och Tamara.


Lichi & Jag.


Marina, Tamara, Lichi, Africa och Jag.


Jag & Söt-Marina.


Min födelsedag i tisdags vart lugn och skön. Tack för alla gratulationer, vänner!!  Jag jobbade till 14, sen satt jag och försökte ringa hemma till vänner i Sverige, men det var inte många som svarade, haha!
När jag kom hem, blev det 3 timmars siesta innan jag vaknade, duschade och åkte hem till Alvaro för att äta middag med familjen. Mama Maite lagade till räkor med sallad, sen åt vi ost-fondue. (när man doppar bröd i smält ost) och det var jäkla gott !  Efter det kom dom in med en chockladtårta och sjöng för mig :) Det var mysigt! Jag fick ett Tous-halsband utav Lili, men jag tror att jag ska byta det till ett armband, för jag är inget fan av halsband, så jag och Lili ska ner på stan nästa vecka och se vad jag hittar istället. Annars var kvällen lugn, vi låg i soffan halva kvällen och kollade på spanska "Sanningens ögonblick", vilket var kul. Sen blev det sängen och då blev det Amerrika, rätt ok film med med sämst slut ever...


Lili, Mama, Papa, Alvaro och jag.


Cheeeeeeeeeeeeeeeese !


The family.


Birthdaycake!


mmmmmhhh !


Igår onsdag efter jobbet gick jag till Solo för att äta middag med Alvaro, det slutade med att jag åt middag med både Alvaro, Quim, Pitu och Santi. Jag och 4 män.. hmm. Iallafall. Pitu som var min favorit förra året och fortfarande är skulle spela på Duvet igår och jag lyckades får med mig både Lina, Hanna, Cattis och Camilla dit. VILKEN kväll, fy va roligt jag hade! Både fylla och fjanteri men alldeles för mycket amerikaner. Jag, Lina och Hanna stannade tills dansgolvet blev tomt och tills dom stängde och tillsammans vi tjejer med Alvaret sakta hemåt klockan 6 på morgonen. Det var en riktigt bra kväll..  JAG SKA SÄGA ATT DET ÄR HANNA OCH LINA SOM STÅR FÖR BILDERNA DENNA KVÄLL... :)  Dom dyker väl upp på facebook så småningom!

Väl hemma började det snurra till ordenligt och helt plötsligt vart plus att jag fick jag lite hemlängtar efter att få träffa familj och vänner.. Det blev en lite skvätt tår i min karls famn, tills han tog fram sin laptop och bad mig läsa ett e-mail... Lätt och göra det på fyllan lixom.. 

Under veckan hade han "beställt" en senare födelsedags-present åt mig på internet som skulle komma på fredag. Gissa vad det var för beställning... ? JO, min syster och hennes pojkvän och min systerson Justin!!
Han hade köpt biljetter till min syster och hennes familj för att dom skulle komma hit och överraska mig på min födelsedag !! OM jag började störtlipa av lycka !! Aldrig har jag fått en bättre födelsedagspresent..!!

Så just nu är Nipa och Tony här med lille Justin, jag ska bebis-sniffa hela helgen och bara mysa... Det är helt underbart att ha dom här!


Här låg dom i min säng och väntade på mig när jag kom hem ifrån jobbet. SURPRISE !


Jag, Phatt och Justin !


Världen sötaste systerson !


JAG ÄR LYCKLIG!! JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KARL !

From Barcelona with love // Tina

Kommentarer
Postat av: VéNNéZaIsHerName

Gratis pà fodelsedag=)!! du verkade ha det jatte bra !!! see you on the streets;)..LOL muaks!!

2010-01-22 @ 16:43:12
URL: http://vennezabeijbeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå tine. Förlåt att jag inte har sagt grattis tidigare men ingen hade ju ditt nummer sen har jag ju inte Facebook hoppas du fick en underbar födelsedag och allt är bra med s

dig sakner dig tine ta hans om dig snuppa grattis grattis grattis igen puuuuusssaa anna

2010-01-22 @ 20:40:00
Postat av: Micka

Naw , gud vad sött av din karl :)



Verkar som om du haft en toppen dag utan oss svennisar här hemma! Pussis

2010-01-26 @ 21:59:44
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Malin F

hej sötisen!!! du har ju världens bästa karl.... kul att du fick snuffsa bebis som födelsedagspresent:) pussis

2010-01-27 @ 13:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0