Lördag 3 Juli - Svensk Baksmälla.


God morgon sverige.


Idag fick vår kära fröken thai känna på den svenska bakfyllan vilket inte är något att hurra för. Ingen fara, det löser vi ikväll igen... :) Det var jättekul att träffa alla igår!

Igår kväll träffade jag mina käraste på Akropolis för lite förfest, vilket var riktigt kul. Sen drog vi oss vidare mot öltälten som var i stan. Dom har just nu en cover-festival med en massa band som spelar. Jag hade skit kul och träffade på allt för mycket folk så jag hamnade lixom alltid efter tjejerna och tillslut gick jag till hotellet, men hade lika kul där. Ikväll köra vi igen och då är det ännu en kväll med all in again. :D Fast då kommer jag även att släpa med mig mina systrar, vilket kan leda till att kvällen blir riktigt farlig.

Igår när vi alla satt på Akropolis och förfestade lite innan vi gick till öltälten.


Anna & Malin.


Jag, Lisen & Hanna.


Jag & Lisen!


Malin & Edden.


Nicko & Jag.


Igår under dagen åkte jag med Nicko, Madde, Anna och Edden till västervik för att sola och bada. Bra idé för jag hade skittrevligt och jag BADADE tom i det svenska havet, helvete va kallt det var, men ändå väldigt uppfriskande. Vi hann med en sväng inne i stan oxå jag köpte mig en kavaj på Vero Moda, tyckte jag väl på ngt sätt att jag förtjänade haha, men den är riktigt snygg iaf.

Igår under dagen när vi åkte till Västervik.


Edden, Jag & Anna i baksätet.


Nicko & Madde där fram!


Edden & Nicko posar i den svenska sommaren.


Anna utanför ett svenskt dass.


On the road!


Svenskt hav.


Madde & Thai goes back to Barcelona 2008.


Lilla söta Anna.


Nicko, lite allmänt cool i sina glajjor. :)


När vi kom hem på eftermiddagen fick jag äntligen min efterlängtade och svenska kebab-pizza. GUDOMLIGT GÖTT på ren småländska!




SVENSK KEBAB!



Idag ska vi ut till Malins föräldrars hus som ligger vid en sjö. Dom byggde upp detta för ca 1-2 år sedan och det är nog det finaste huset jag sett i Nässjö. Där ska vi steka på terassen idag och förhoppningsvis är sjön inte lika kall som havet, hörs senare eller imorgon!

Puss & Kram Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0