Måndag 26 Juli - Barcelona Summer week 2010

Hej... igen.

Är JÄTTEPIGG och försöker komma på vad jag kan göra för att göra mig JÄTTETRÖTT.
Läsa bok? Titta TV? Måla naglar? Ligga i sängen och svettas? Mmm, det ska bajjas iaf, tömma på skiten lite.
Thaimaten verkar, det kan jag säga. HAHAHA. Ni tycker säkert att jag är skitäcklig, men det skiter jag i :)

MEN !


Barcelona summer week 2010 startar igen mellan 4-7 Augusti (tors-lörd)

Förfesterna startar på onsdagen och torsdagen med spelningar och party på playan på standbarerna. (min favorit El Chiringuito på Bogatell-playan)
På fredag och lördag körs den stora festivalen uppe på Montjuic på Sant Jordi Club fram till klockan 06 på morgonen.

Biljetter finns att köpa på deras hemsida och bla hos MIG.

Pris:
2 dagars-biljett (FRE & LÖR) = 40 euro

1 dagarsbiljett (FRE) = 30 euro
1 dagarsbiljett (LÖR) = 15 euro

För mer info besök deras hemsida: www.barcelonasummerweek.com





Området där festivalen hålls i år.


Årets version av reklam: (Alvaro) HAHAHAHA!




BILDER I FRÅN FÖRRA ÅRET ! Barcelona summerweek 2009.


Jag & Hanna, lagom dragna och slöa efter ett par dagars "förfestande" på stranden innan själva festivalen. HAHA!


Alvaro spelade på bogatell-stranden.


At Sant Jordi at Montjuic 2009. Festivalen startade precis!


We are in the VIP, biiiacth !


Jag & Hanna med Fedde Le Grand på Opium Mar.


Njeee, nu ska det bajjas sen nattas!

Puss & godnatt

From Barcelona with love // Thai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0