Måndag 26 Juli - Livsnjuting.

Godkväll gott folk.

Jag hoppas att ni har haft en bra helg. Min har varit super, har inte gjort mer än att tagit det lugnt hela helgen.
I fredags DOCK så satt jag hemma i soffan med Camilla och Lina hela kvällen, vi käkade chips, melon och dip med morötter och söp oss fulla. Jag hade riktigt trevligt, skönt och snacka och prata ut med tjejer som om man vore hemma i sverige.. We need to do it agin ladies, we are the only ones left ! Jag deckade rätt fint i min egna soffa sen klockan 04, helt utslagen, haha!

På lördagen åkte jag till Cunit med Alvaro, Lili och hennes pojkvän Joel. Vi låg på playan hela lördagen och söndagen, lekte i sanden och spelade strand-tennis till vi blev svettiga. Givetvis var ju resten av gänget där.

Unde kvällen käkade vi tapas vid en resturang vid stranden, innan vi satt på strandbaren i ett par timmar och söp oss lulliga på alldeles för starka mojitos. Det blev en sväng till Caladell för utgång, men jag var jättetrött så vi åkte hem redn vid 04... Somnade gott!


Lili & jag där bak i bilen påväg mot Cunit!


Alvaro ville visa sin nya piercing, jag gillar den... Dock givetvis inte när han ska överdriva.
Menne... man blir ju sugen!


Jag & Lili på strandpromenaden på kvällen.

 
TAPAS med Lili & Alvaro ! Personligen tycker jag inte om tapas så mycket, så jävla mycket friterat och "konserverat" enligt mig, men smaken är som baken. Gott var köttbullarna i vegitarisk sås iaf!


Jag & Marina på Chirinquiton!


TROTS att han inte skulle jobba på lördagskvällen, kunde han inte låta bli att spela lite ändå..


Hela söndagen började med frukost på el Jijo och sen stekte vi på stranden hela dagen innan det blev middag och hem till Barcelona igen på kvällen. I Cunit mår jag bra, jag blir lugn och lycklig när jag är där... uff !
Solen stekte gott och väl båda dagarna, så nu är man genombränd igen.. 8-) Jag och Marina hann med en lite foto-session på stranden på stenarna oxå...!


Cunit, ifrån min balkong. I love this place.























Och så jättefina bilder på Marina oxå! :)







NJUTA ÄR RÄTT ORD av jag känner just nu.

Idag har jag lyxat till det med thaimat här hemma och har bara varit hemma och chillat och pulat med bilderna i photoshop. Kollar på tv samtdigt som jag bloggar med. Man vänjer sig vid att ALLT är dubbat just nu och nu har jag slutat tänkta på det... jaja.. Det blir snart läggdags iaf.

Min karl flög idag till Menorca för att spela på en nattklubb som heter La Cova där nattklubben ligger i en grotta inne i ett berg, men utsikt över havet. Han skickade en bild till mig innan och det såg såå vackert ut. Nästa gång ska jag fan följa med. Har sett en massa reseprogram som visat just denna nattklubben.


En utav ute terasserna på La Cova, Menorca.


Den här bilden togs idag med Alvaros mobilkamera ifrån samma ställe... vackert!

Jobbar 2 dagar, sen är jag ledig torsdag och fredag igen. Då blir det playyyan, någon som ska med?
Jag kommer köra på heldags-stek. :)

OBS! Föresten, har ni sett den nya musikvideon vår egna hunk Mario är med i..? Titta & njut, haha! --- > http://www.youtube.com/watch?v=scagAFg9jOA

Puss & Natti

From Barcelona with love // THAI

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh min fina tine vilka vackra bilder. Är as sugen på att komma ner och pussa lite på dig. Saknar dig

2010-07-27 @ 17:11:30
Postat av: Hanna

Jäklar vad fina bilder! Du är skitsnygg Tina :)

2010-07-31 @ 20:43:50
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0