Tisdag 13 Juli - Svettig natt utan en ända vindpust.


God morgon.

Igår efter all upppackning åkte jag till Cityhall för att träffa Alvaro. Han delade dj-båset med Pedro, en mycket rolig kille jag gillar mycket. Det var till en början inte mycket med folk, men dom fick upp ett tryck sen iallafall.
Jag gjorde iofs inte mycket till tryck, satt mest på en barstol och pratade med Alvaro, Pedro och Xavi som anordnar festen där.

Vi kom hem vid 5 och somnade rätt snabbt. Något jag SKA införskaffa mig är en fläkt och det är NU omedelbart. Värmen här nere gör dig trött och hängig och nästintill spyfärdig för att det är så varmt och jag kan inte föreställa mig hur det kommer att vara på jobbet idag, usch !!

Jag måste iallafall lägga upp dom sista bilderna ifrån sista helgen i Sverige:


Vad jag kommer att sakna mammas mat....!
REDAN, man har ju ångest för att man ska behöva ställa sig i köket själv och laga mat? Puff !


Crusiade runt med syster lite på fredagen - det var skoj!


Fredagkväll innebar PIZZA, KUBB och SKRÄCKFILMS KVÄLL med några utav tjejerna. Det var mys !!


Nicko & Hanna myser på gräsmattan när vi körde kubb.


Jag var GIVETVIS med i det vinnande laget, wohooo! :)


Och här har vi dom som förlorade... mohahahah!


På Lördagen åkte jag till Långanäs igen med Anna, Nicko & Asse. Anna pussar på sin karl.


Anna i modern burka. HAHA!


Gowsa på stranden..


Jag och mina systrar. :)


Pappa & Justin.


Jag busade lite med mina syskonkids. Sketungar är dom båda två.


"Hey,my name is Justin..."


Sista festkvällen på lördagen satt vi på Annas utegård och det blev en jädra fest!
Hanna, Lisen, Anna & jag.


Jag, min kusin & min syster.


Bag n' Box like back in the old days !!


Anna & jag.


Jag & Nicko.


Hanna & Jag.


Jag & Lisen.


Allra sista dagen innebar nudel-kväll och finalen i fotboll. Nudelkvällen vart lyckad och även finalen i fotbolls-VM gick klockrent. Viva Espana!!!!


Vi bettade om hur vilka skulle vinna efter fulltid, men eftersom det blev 0-0 då så blev det inte ngn vinst, annars hade Micka vunnit som är minst fotbolls intresserad. Hahah! =)


Det var min sista helg i svea. Känns lite tungt eftersom att jag tror att jag inte kommer att komma hem förrens i typ april nästa år. Suger som faen, men många är ju väldigt välkomna ner hit till mig ! Nu väntar 7 timmars jobb i en lokal utan fungerande AC - AWESOME !!!!

Puss på er

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh tine min fine jag saknar sig redan massa mycket. Du är så fin min underbara vän. Om inte du får för dig att komma hem snart igen så kommer jag ner till dig. Älskar att ha din positiva energi runt mig. Haha fan va jag garvade när jag kollade dina bilder, du har ju skrivit ASSE istallet för isse din sötunge. Saknar dig och ta väl hand om dig nu. Älsker dig tine puss puss puss

2010-07-13 @ 21:53:22
Postat av: Hanna

Tina vad heter det Typsnittet som du har på bloggen i inläggen ? :)

2010-07-15 @ 13:08:48
URL: http://enhanna.blogg.se/
Postat av: Micka

Så kul att ha dej hemma en liten svänga Tina :) Härliga bilder. Puss & Gull

2010-07-18 @ 14:17:38
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0