Torsdag 1 Juli - Äntligen hemma i Nässjö.

God kväll.

Nu är jag äntligen hemma i Nässjö efter en jävla helvetes natt!! Jag hade gråten i halsen typ tusen gånger.. usch!
Igår kväll hade jag packa färdigt allt som jag skulle ha med och vid 01 på natten skulle jag till banken och ta ut pengar till vår hyra som jag skulle ge till Phatt. Eftersom lönen hade kommit var ju kontot fullt :)

I vilket fall så fick jag varken ut pengar eller mitt bank-kort, UTAN anledning... I panik ringer jag Alvaro då som sover och han kommer med taxi hem till mig. Tillsammans ringer vi alla nummer vi fick tag på, men ingen kunde säga vad som hade hänt och varför, mer än att dom mig att gå till mitt bank-kontor dagen efter...

Yeah right, mitt flyg skulle gå tidigt på morgonen och jag hade inte en chans att springa till banken innan det. Jag fick iallafall spärra mitt kort och löste min hyra med att ta pengar ifrån mina sparpengar jag hade hos Alvaros mamma och även fickpengar till sverige. Jag ringde kontoret senare idag på flygplatsen och dom kunde fortfarande inte säga varför automaten tog mitt kort, men jag kunde iaf beställa ett nytt som Alvaro kunde hämta ut senare i veckan..

När morgonen kom hade jag ju givetvis glömt biljetten och det insåg jag i allra sista minuten så jag kunde inte vända tillbaka!!! Fick punga ut 40 euro enbart för att få den utskriven igen på papper, jävla as. Jag har blivit senil och fått otur på samma gång...

Väl hemma på svensk mark, var ju JAG av alla människor tvungen att vända upp och ner på mina resväskor inne hos tullen... JAG av alla 100 människor som fanns där?! Stod där inne och kände mig allmänt slut, men blev ändå irriterad av på det sättet dom ställde alla sina frågor; "Reser du ensam?", "Känner du någon som röker cannabis"?

Usch, vilken sämst jävla resa jag hade. Nu är jag äntligen hemma i Nässjö iallafall och har tagit det lugnt idag. Imorgon bitt ska jag åka till Västervik med Nicko, Madde och Anna. Vi ska åka och sola och bada över dagen och på kvällen blir det feeeest! :)


Eftersom att jag inte längre hade ngt rum kvar i huset blir det extra säng och
garderoben i resväskan hela mina vistelse här.


Fick en liten solnedgång ifrån balkong innan den sa god natt.

Vi ses imorgon!
Puss & Godnatt!! // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0