Torsdag 8 Juli - 5 dagars semester med familjen.

God kväll.

Jag borde sova som vanligt eftersom att jag är bajs-trött, men jag måste ju fukta upp bloggtorkan jag haft dessa dagar som jag varit iväg med familjen!

Mina båda systrar och deras barn och min kusin ifrån Thailand kom hit i lördagskväll och jag har sedan dess enbart varit med familjen fram tills igår. Vi har varit ute och festat hemma i Nässjö och vi har även hunnit med en dag på Liseberg och en heldag på stan i Göteborg. Sista rundan åkte vi även till Skövde och hälsade på där innan vi åkte vidare hem tillbaka till Nässjö igår kväll. Jag har hunnit skämma bort min systerdotter Simone tillräckligt och gowsat med min systerson Justin så tom jag känner att jag vill ha barn NU. Jag har shoppat trots att jag haft 0 kr (tack mammma!) och jag har festat på andras bekostning (tackar främst norskarna, haha!) Jag har köpt presenter till dom där hemma i Barcelona och jag har haft värsta sortens bakfylla och sist men inte minst så har jag ätit gott HELA veckan. :) Jag glömde nämna att jag käkade fyllekäk på Mc Donalds med Markoolio och killen ifrån Al cazar utan att jag fattade att det var dom, rätt jävla pruttfull var jag, men dom kunde spanska båda två.

Det är inte långt kvar tills jag åker hem igen, 12 dagar går alldeles för snabbt men dom här sista dagarna ska jag umgås med mina vänner in i det sista. Ha chillkvällar, käka nudlar och festa till det både på för- och efter-festen minsann. Sugen på att börja jobba på tisdag är jag INTE, men är väldigt sugen på att träffa min karl där hemma. Buhu...

Här kommer ett par bilder som vi tagit under dagarna:


Lördag:
På dagen låg vi ute och solade ute hemma hos Malins föräldrars hus som ligger precis vid sjön. Gatt var det. Vi käkade korv och hade trevligt i deras vackra hus, men näsan kliade efter pollen och gräs hela dagen - vilket vart bittert.


Lördag:
Jag och Anna på altanen under dagen i solen.


Lördag:
Mamma grillat för fullt för systrar och barns ankomst på kvällen.


Lördag:
Mina systar.


Lördag:
Jag och mina underbara syskonbarn lekte en massa på filt ute på gräset !


Lördag:
Vi gick på Cover-festen som höll till i stan... Madde, Hanna & jag i öltältet.


Lördag:
Min kusin ifrån Thailand, mina systrar och jag inne på Hotellet, RÖJ!


Söndag:
Sola och badade gjorde vi, men hoppade en massa studsmatta på trädgården innan!


Söndag:
Och vi hoppade ännu mer på kvällen..!


Måndag:
Påväg till Göteborg med hela familjen utan pappa. Fikapaus i Borås. :)


Måndag:
Utanför Liseberg.


Måndag:
Mina söta syskonbarn.


Måndag: 
Jag & JJ.


Tisdag:
Jag och mamma inne i Göteborg city på shoppingrunda.


Onsdag:
Nyvakna i Skövde.



Onsdag:
På kvällen träffade jag mina vänner ute för middag på Akropolis, grektiskt och det var svingott!


Onsdag:
Jag & Nicko.


Onsdag:
FOOOD!


Onsdag:
Efter det följde jag med Anna och Natalie och hennes norska genter till Jönköping för fest och JÄTTEfylla på 8 glas, Olearys och slutligen Centrum. Idag mår jag ej bra.


Idag:
Idag var jag ute och hälsade på Micka och hennes kära barn med Nicko och Anna. '
Vi fikade och hade det jätte trevligt !


Idag:
Micka och Milton 1 år.


Idag:
Jag hann även springa ner till parken med familjen och mata ankor. FISKMÅSAR KAN DÖÖÖ !


Idag:
Simone och Justin hade jättkul i gungan.


Idag:
JJ är världens sötaste (och enklaste) unge! 9 månader.

Det var min lilla semester hitills och nu har jag bara helgen kvar. Tiden går alldeles för snabbt..
I helgen väntas det chillkväll med film och nudlar med hela högen och samt FEST på hög nivå innan jag packar väskan hem på måndag igen...

God natt vänner!
Puss & Kram // Thai

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad roligt att se alla bilder.

Ser ut som du haft riktigt roligt där hemma :)



Så synd att jag inte kunde komma ner o hälsa på dig.. buhu.



PUSS

2010-07-09 @ 15:18:37
URL: http://enhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0