Fredag 11 Juni - Helg & Jobb, det är väl härligt ?

God kväll!!

Det blir ett snabbt inlägg nu, jag ska strax iväg och jobba på Solo igen! Jag hoppas på skitlite folk. Ju mindre jobb desto bättre, men iofs så går kvällen jävligt långsamt... men men! Efter Solo drar jag till Catwalk då Alvaro spelar på House-golvet ikväll. Vem jag åker medförutom med honom, det får vi se.. Hoppas på att ragga upp ngn på Solo som man känner.. haha!


Al munoz at Catwalk 2night! (bilden är ifrån november förra året!)


Annars saker jag gjort idag var att käka pizza, sova siesta 3 timmar och efter det gick jag till solariet. Sol-helvetet har ju för fan strejkat nästan hela veckan... buuh !

Efter att ha fixat och trixat frissan fick jag till kvällens frisyr den känns iaf lite mindre nazzig. HAHA!


                                                                                                                                  :)

Njepp, dags att dra! Puss & Kram på er!
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0