Fredag 18 Juni - HOMESICK AS HELL!

JAG LÄNGTAR HEM, JAG LÄNGTAR HEM TILL SVERIGE, till mina underbara vänner, jag saknar er något så grymt att ibland får det mig verkligen att undra vad jag gör här... Jag saknar att bara kunna åka hem till någon, knacka på dörren, ligga i soffan, sitta i köket, snacka skit, snacka minnen och bara sådana där kärringrejer som bara vi kan. Jag saknar att veta vad ni gör och det är svårt atta hålla reda på minst 10 privat liv ifrån ett helt annat land.

Jag saknar ER, Jag ÄLSKAR ER  för jag vet att ni alltid finns där...!! När jag kommer hem ska vi sitta på ballen och dricka bag-n-box, en efter en och njuta av att få vara tillsammans! JAG LÄNGTAR TILLS JAG KOMMER HEM - 1-12 JULI ! :)


Jag & mina bästar vänner när vi gick i 7:an, 13 år gamla.


Jag & mina bästa vänner när vi avslutade 8:an, 14 år gamla.


Jag & mina bästa vänner när vi avslutade 9:an, 15 år gamla. Skolavslutnings-fest hos mig.


Jag & mina allra bästa vänner våren 2008.

JAG VILL KOMMA HEM NU !


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tina. Du är en av de mest fantastiska och speciella människan jag någonsin mött. Jag saknar dig så ofta och jag hatar att jag är så kass på engelska och för feg för att prata det lilla jag kan, och att det hindrar mig från att hälsa på dig. Du finns hos oss alla, även om du är långt borta. Vi får bli mycket bättre på msn och köra webcam tycker jag. PUSS!

2010-06-18 @ 21:55:14
URL: http://gyllensteen.blogg.se/
Postat av: Malin Falk

FFAAAAANNNNN va snygga vi va, speciellt som 13... ha ha ha vilka minnen det väcker. Ingen hade verkligen hittat sin stil då... hi hi hi, jag vill vara med dig nu på en balkong och dela på en bag-n-box med en cancerpinne i handen och alla de glada tjejerna tillsammans, eller varför inte i lekparken utanför maddes förra hus där allt startade...!!!!!!!! älska di.. :)

2010-06-18 @ 23:48:01
Postat av: Hanna

Söta fina du!

Saknar dig!!

Jag funderar seriöst på att försöka få med mig Daniel till Nässjö under tiden du är hemma. Eller så kommer jag själv :) Har man sovplats hos dig då? :D PUSS

2010-06-20 @ 15:13:30
Postat av: Micka

Ah, vilka roliga bilder! =) Saknar dej också Tina, lova att aldrig sluta blogga.. Måste kunna hålla koll på dej & få vara med lite om ditt äventyr.



Lova att svänga förbi Alsbergsvägen under din Svea visit =)



Love Micka

2010-06-21 @ 19:14:04
URL: http://http://micka87.blogg.se
Postat av: Sanna

fasen vilka minnen helst sjuk!! sååå länge sen men såå snygga:D hoppas du har det kanon!! kom hem snart igen!!

2010-07-25 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0