Lördag 12 Juni - Update på BBQ´n hos Basi.

Hej hej !

Det blir ett lika snabbt inlägg idag. Jag ska iväg och jobba snart och jag måste hinna käka innan! Kom hem för 2 timmar sedan. Vi har varit hos Basi hela dagen och grillat, lyssnat på musik och chillat i solen och så haft vattenkrig. (Jag kastade en hink med iskallt vatten med is i på Alvaro, för att han tidigare var ett jävla jobb-as som lekte med vatten slangen hela tiden.)

Det är alltid skönt att komma iväg ifrån Barcelona och koppla av, Basis hus är riktigt riktigt fint, ett typiskt sådant jag vekrligen skulle vilja ha! Dom har byggt det själva, så jag förstår varför tanken mellan varje rum är så perfekt. Men bakgården är ändå den bästa. Den vill jag gärna ha på min takterras!

Lägger upp bilder ifrån dagen!


Jag & Basi förbereder maten.
Vi hade med oss en tårta till Basi oxå, då han fyllde 25 för 2 veckor sedan!





Basi, Alvaro & Mario vid grillen.


Alvaro försöker visa sin manliga sida... hehe.


Marios skapelse... så klart.


KÄK !





I LOVE LIFE....


KLOCKREN !


Basi's hund Luna hittade sin del av BBQ'n.


Från Basi's tak.


Det vackraste i världen & jag.

På måndag kommer mer bilder, men ifrån grillningen hos chefen ifrån Solo!
Puss och heeeeeeeeej!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Micka

Men jisses vilket place! Underbart ju =)



Saknar dej Thai, Puss Puss

2010-06-14 @ 13:08:14
URL: http://micka87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0