Lördag 5 Juni - Svettiga lördag.

Hej i svettvärmen!

Idag har jag jobbat på kundtjänst mellan 11-18 i en lokal där AC var av och där det inte fanns någon luft överhuvudtaget, gissa om jag har varit något lack idag!?

Jag cyklade iallafall hem och har suttit hemma sedan dess, laddat upp lite bilder på facbook igår, då vi hade White Party på Solo i samband med ett arbete av det nybyggna Hotel W, med olika utlottningar osv. Alla i personalen jobbade i vitt och det kändes riktigt fräscht och sommrigt(stavning?) Alla var så fina!


Nästan alla i personalen på Solo.


Jag och tjejerna + chefen nr 2 fr vänster.
Det roligaste är att det är enbart 2 utav tjejerna är som ursprungligen är ifrån Spanien,
vi andra är en mix av Polen, Cuba och Sverige(jag). SNYGGA DAMER!


Jag i min bar. Baren är så liten så jag jobbar alltid ensam vilket är väldigt skönt ibland.
Man får lixom sitt egna space. THE BAR IS MINE!

Jag ska strax hoppa in i duschen, ska möta upp Alvaro vid 22. Vi ska käka middag ute innan vi båda börjar jobba vid 23. Efter stänging vid 03 är det hem direkt för sömn, för imonn jobbar jag igen 11-18 innan jag får njuta av det sista av min "lediga" söndag.

Jag har hört att folk tar studenten idag hemma i Nässjö, hänger inte med för fem öre om vad som händer där hemma. Men grattis till alla utstrungna studenter i vita mössor! Känner iofs inte en ända jävel... haha!

Puss & Kram

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va fin din nya header var :)

Mycket bättre än innan!

2010-06-05 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0