Måndag 13 Juni - Bra avslut på en måndag.

Så var det måndag igen dåra.. usch! Det finns ju inget värre än en måndag, inte sant?!

Jag fick iallafall iväg 2 sälj idag vilket är bra för en måndag för min del. Jag är nöjd. Efter jobbet kände solen även idag för att strejka, så jag gick hem och bytte om till lite varmare kläder och åkte ner på stan och mötte Alvaro.

Jag köpte present till Justin, min systerson och nu fattas det bara en present till pappa och det blir whisky, som  alltid.. :) Jag köpte även ett par badshorts till Alvaro, kände att det va dags att byta ut hans snart bajs-märkta gulsmutsiga shorts som han alltid har. (dom var vita ifrån början..)

Hittade även lite prylar till badrummet på ett Natura casa -outlet som finns här i gracia - I LIKE.

Idag har väl annars varit en ganska B-dag, har inte alls känt mig på socialt humör, mest seeg och framförallt trött så det blir sängen direkt efter detta. MEN jag fick ändå ett jävligt bra slut på den: Aleksandra har nu bokat resan ner hit och kommer nästa tisdag!! Jag är överlycklig !! :) Vi kommer ha såå kul tillsammans, min soulmate och jag!

Imorgon ska jag slappa hela dagen hemma efter jobbet, sen blir det solariet innan jag drar hem till Alvaret och umgås med honom och hans familj..! Lägger även upp bilder ifrån BBQ'n hos chefen ifrån igår, det vara riktigt kul trots att jag var så jäkla trött!

Bona niiiit !

From Barcelona with love // Thai




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0