Onsdag 2 Juni - Cykla fixed bikes & hitta pengar

Tjohopp!

Idag har jag varit ledig och imorgon är jag oxå ledig, därmed jobbar jag helg på kundtjänst, suger balle med det är sånt man får ta. Idag fick jag sova ut till 12, sen släpade Alvaro med mig till hans läkare som skulle fixa ngt papper. Han ska tillbaka sitt körkort (för motorcykel) som han blev av med för ca 2 år sedan, så nu ska han sitta bakom skolbänken i 2 veckors tid och klara ett prov innan han får sätta sig på en motorcykel. :)

Idag så käkade vi på en riktigt god pizzeria i hans område, vid hospital Sant Pau - den var snuskigt likt en svensk pizza så jag var nöjd och belåten efter den.
Därefter tog vi våra fixed-cyklar på en jäkla runda till stan/Solo för att han skulle fixa och greja med ngt där vidare till stranden genom Cituadella parken, hela vägen bort till marbella-stranden, sen vidare åt andra hållet mot det nybyggda Hotel W.
Vi stannade för glass på Barceloneta innan vi tog cykelvägen upp längs hela Marina och nådde Sagrada Familia och sen cyklade vi hem. Jag kommer nog ha kaxigt ont i kroppen imorgon, är ju inte bland dom mest vältranade... heeee..

Och vet ni vad? Jag hittade 500 kr på gatan idag, dom slank rätt ner i min ficka, Gud måste ha vetat att jag fått sämsta lönen. TACK!


Alvaros vita cykel med rosa detaljer och min röda med svarta hjul.
Man kan nästa tro att Alvaro är lite gay, men hans cykel är SÅ snygg!


Sötnötet.


Jag påväg till Hotel W. Joe, min bror ifrån en annan mor spelar där på söndagar på terassen, så dit måste den måste jag inviga snart.


Nice & Fresh.


Alvaro vid Hotel W.


Jag - bara allmänt cool på min cykel. ;)

Bilderna är tagna med Blackberryn därav, typ dålig kvalle.

Klockan slog 20 när jag tog metron hem och Alvaro skulle till Solo - dom har Heniken-party där idag och det bjuds på gratis ÖL hela kvällen.. ;) Lianna var LITE sugen när jag nämde detta.. hehe.
Väl hemma kokade jag ihop en lasagne med en riktigt god sallad, så nu sitter jag åter igen och är mätt och belåten, känner dock trycket där bak, så det är nog snart dags att göra nr 2. Ska hoppa in i duschen oxå och tänkte skrubba mig lite, för imorgon ska jag steka på stranden hela dagen.. :) woho!

Phatt är på Alicia Keys konsert just nu och hon har ringt hos hela kvällen för att vi ska kunna lyssna live, hahah!
Dörrvakterna på Solo jobbar oftast på ställerna när det är konserter i stan, vilket betyder att vi/jag kan snika in gratis och se konserter, MEN det kläckte ju Alvaro ut ca 1 timme innan konserten började idag....  det är ju tysikt..

Ne, nu ska jag på dass..!
Hörs imonn!
From Barcelona with looove // Thai

Kommentarer
Postat av: Malin Falk

Tala inte illa om det du tycker om (suga balle....) ha ha ha ha... saknar dig knas

2010-06-05 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0