Tisdag 15 Juni - Chill eftermiddag

Heeej folket!

Jag känner att jag lite torrt om att prata om saker idag, inget speciellt har hänt eller kommer att hända.
Tänkte laga lite korv stroganoff innan jag packar väskan till Alvaro ikväll. Känner mig en aning trött och hängig idag. Kan säkerligen bero på fittvädret vi har här nere... Det är grått men ändå varmt.

Det KAN vara så att jag är en aning seeg och trött på jobbet, jag är grymt plugg-sugen nu, men får vänta iaf minst till våren 2011. Måste få ihop pengar för jag vill inte låna hela summan av CSN.. :(

Jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån i söndags när vi alla var hos chefen på Solo och hade grill-fest. Vi var på hans terassi hans feting-snygga lägenhet vid havet. Inte illa pinkat säger jag bara.. Det var jacucci-bad och chill i soffan, samt en massa gott grillat ! Alvaro stod som vanlig för musik och hade med sig sin dj-utrustning så vi störde granna hela dagen. Mario hade även han en naken-show med en hatt. Japp, han visade ALLT... som vanligt...


Vi blev upplockade av Mario och körde en pose vid hans bil innan vi åkte.
Bikinin fick jag låna utav Alvaros lillasyster och jag älskade den!


Mario på terassen.



Jag chillar i ägg-soffan. :)


Magda & Alessandra.



Halva terassen fick jag med...



Grabbarna som stod för grillen..!


Nästan hela Solo-personalen med diverse respektive.



Ok, jag fick lite ångest över att jag missade MARTINEÈ SUMMER WEEK i söndags då... :´(
Speciellt när jag såg den här bilden som är ifrån söndags...




Men på fredag blir det iallafall en annan musik-festival nämligen Sonar-festival. Jag har fått en dags-intré tills fredag och den ska utnyttjas. Egentligen har jag ingen aning om vad som väntar mig, men det blir nog kul, haha.

Jag längtar tills nästa vecka, då Aleksandra kommer neeeeer !! :) Resan är bokad och betald!

Nu är det dags med att laga lite käk.
From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0