Tisdag 29 Juni - Suecia en jueves!

Hej hej allihopa!

Jag e ledsen for mitt superdaliga bloggande, men jag har varken haft tid eller haft en fungerande dator. Det verkade som om datorn tog sitt sista andeag haromdagen och jag kan varken ladda batteriet eller fa datorn att fungera med kabel. Jag hoppas verkligen att jag bara behover kopa ny kabel och nytt batteri annars slanger jag fan data-helvetet och koper mig en ny mac.. Har enbart haft otur med den och har sammalagt ut 16 000 kr for alla reparationer och kostander och jag har inte haft den mer i an 2,5 ar. ROV..
Min karaste soulmate har varit har i 6 dagar, men akte hem i igar pa morgonen. Vi har haft riktigt kul tillsammans och det har blivit bade stranden, shopping och fest sa det har rackt och blivit over. Vi var pa Catwalk i fredags da Alvaro spelade och jag lyckades med NYKTERT tillstand tappa bort min kamera jag fick ifran Alvaro i fodelsedags-present i januari. Jag vart sa lack att jag inte ens hade ngt att saga.. Om jag bara hade varit riktigt pruttfull, kan jag forsta, men att vara nykter och ju oacceptabelt att tappa bort nagot.
OK, jag har 3000 kr i presentkort pa Mediamarkt som jag ska anvanda nar jag kommer hem till sverige, men det suger, da jag faktiskt kunde kopt nagot annat for pengarna lixom... Jag vet inte varfor men jag lyckas alltid ha otur precis innan jag ska aka till sverige...?? Forra gangen tappade jag min planbok pa metron dagen innan jag skulle aka vilket bidrog att jag inte hade ett anda ore, men det varsta var att jag fick tillbaka min planbok nar jag kom hem, da nagon hade hittat denna och lamnat in den pa polis-stationen, full med id och bank-kort. Man hade inte tagit nagot... Pa nagot satt sa hoppas jag pa att jag ska fa samma tur med kameran - sa hittar ni ngn kamera full med tuttar och rov sa kan den tillhora mig! Aleksandra vart ju givetvis lack da hon forlorade alla sina semesterbilder...helvete!
Jag, Alle & Lili nar vi var i Cunit/Calafell och festade i helgen!
Lili & jag grisar oss lite :)
FYLLE ! :)
MEN pa torsdag aker jag iaf hem till sverige och det ser jag fram emot! Traffa familj och vanner. Pa fredag ska jag aka till Vastervik med Nicko och Madde, sola och bada och bara snacka en massa skit! :) Och helvete va vin vi ska dricka HELA helgen!!
Alvaro har brant 2 skivor med house-musik sa nu ska jag smitta ner alla andra med detta hemma oxa, mohahhahaha!! Ska snart ivag och jobba kvall 14-21, sen hem till Alvaro igen.. mysa in i det sista!
Hoppas att ni alla far en kalas-dag. Rov-svetts-varmen har antligen natt Barcelona!!
From Barcelona with love // Thai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0