Lördag 20 Mars - Don't we just LOVE shoes!

Hej hopp allihopa!

Min PMS-vecka har nog lagt för nu är jag en aning på bättre humör. :) Igår efter jobbet på kundtjänst vart det raka vägen hem för dusch, ombyte och käka innan ytterligare en helg i baren på Solo. Kvällen gick finemang, inte så mycket folk, lugnt o skönt (även för fötterna). Efter det hann jag tom med en fylla på Otto, den känns idag kan jag säga, men lär nog gå över efter en dos av starka nudlar. :)

Imorse efter typ 2 timmar framför datorn med grym musik och en älskling som låg i sängen och som tyckte mindre om mig just för tillfället, så tog vi en frukost på Pans&Company innan vi gick en snabbis ner till stan. Hittade inte ett SKIT, så jag åkte till solariet innan jag kom hem hit. Vi får väl se vad det blir för svarta kläder ikväll.. känner mig lite rockig idag måste jag säga och då är det bra med svart iaf. :)

Hör och Häpna! Ni barca-bor som inte redan visste att en utav mina favorit-dj är Joe Cabana, bör komma till Solo ikväll, då han spelar där och jag står i samma bar. AWSOME ! Bra musik blir det med andra ord till 100 % Kom dit vettja !

Btw, det rycktas även om att Tina ska få kontrakt på Solo, grattis till mig. Det innebär egentligen inget speciellt mer än att jag får "a-kassa" om jag blir sparkad nångång.

Alvaro, min sötaste kom hem ifrån Marocko med 3 nya converse-skor till mig. GULA, SVARTA & VITA ! Min sko-hylla räcker därmed inte längre... Men 3 skor rikare är definitivt värt ett nytt sko-ställ ! Han köpte även med sig skor till Michan, u got them on monday baby!


Nu har jag vita, svarta, gråa och gula. Fattas typ rosa, gröna och blåa.. :) HAHAHA!

Imorgon vet jag inte rikigt vad som händer. Alvaros päron tycker att vi ska följa med dom och Lili & Joel till Zoo ! Det återstår att se för jag antar att jag kommer sova till typ 15 ?! Dagen annars blir lugn som faen.

Hej Hopp, nu är det dags att bli människa med lite nudlar lixom. :)

Vi hörs och vi ses !
From Barcelona with love // Thai

Svar på kommentaren
till Venneza om hur jag fixade mobilt abonnemang:
Abonnemanget står inte i mitt namn, utan i Alvaros vilket gjorde det mycket enkelt. Jag hade kontakt-kort med Vodafone innan, så det tog 10 dagar för dem att portera numret till Moviestar där jag har abonnemanget nu.
Dock så TROR jag att det ganska enkelt ändå. Du kan säkerligen behöva ditt NIE-nummer, pass och ev kontrakt på ditt arbete för att täckna ett abonnemang. :)

Kommentarer
Postat av: Michan <3

OHHHHH THANKS BABE :D eller ska kanske säga tack till alvaro :Dhahah

säg hur mkt pengar jag ska ta med mej på måndag :D vi kollar resan också i veckan

PUUSSSS GUPA Y BUEN FIN DE SEMANA

2010-03-20 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0