Måndag 1 Mars - Mcd & chill i soffan.

God kväll !

Just ligger jag och Alvaro ska(v?)fötter med varandra hemma i vår soffa med varsin laptop, så himla romanstiskt, haha....!! Vi har nyss käkat McD-mat men jag känner redan suget efter nudlar, så jag ska koka upp lite av det hade jag tänkt. Igår firade vi vår 1-årsdag, det var iofs inget specillet utöver det vanliga. Alla dagar känns en aning speciella.. :) Vi låg iallafall i sängen halva dagen och bara latade oss. Det blev middag med familjen på dagen, men under kvällen tog vi en promenad i gamla stan o kollade läget. Barcelona är så fint när det närmar sig sommaren, det är lixom mer liv.

Efter många om och men, så valde vi att gå till Solo och äta middag, DET VAR gott ! JAg var mätt som fan efter...Efter det kom Marina förbi till Solo och det blev ett par jordgubbs-mojitos innan vi tog metron hem. Innan vi somnade i sängen låg vi o kollade på film till 05 imorse, hehe..

Idag var det dags för jobb igen 14-21. Var inte riktigt sugen, men hoppas att det går bättre imonn. :)

Gårdagen i bilder. Efter som att jag faktiskt hade med mig kameran till Solo, så tog jag en massa bilder på stället när det inte var så mycket folk. Solo kan väl nog anses sig vara lite snobbigt ibland ja... :)


Huvud-baren på main-floor. Jag tar kortet uppe ifrån resturangen som går i étage.


Resturangen på Solo, där jag jobbade innan jag började i baren.


VIP:en på 2:a vån.


Mainfloor, där spelas house och det finns även VIP-bord där.


Jorge, jag & Alessandra - ett par arbetskamrater på Solo.


Alvaro pratar jämt i telefon... ? :)


Förrätt !! Min favorit !


Varmrätten var ännu godare !


Och så en skål på det med lite vitt vin :)


... och så kom Marina och vi snackade lite skit i baren.. :)

Nje, nu ska jag äta nudlar... MMMMMMMMMMMMMM!!!

From Barcelona with love // Thai

Kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan :) Vad har du gjort idag då ? Förresten så har jag en fråga till dig . Vad är din favorit serie ? Och brukar du titta på The Hills ?



Kram // Naimaifinland

2010-03-02 @ 16:36:53
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0