Tisdag 16 Mars - Connected to the world with Blackberry

Godkväll!

Äntligen har jag kontakt med världen med ett mobilt abonnemang! Efter 2 veckor av väntan av mobil och porteringar som spanjacker inte kan göra, så fick jag iaf min mobil. :) Nöjd och belåten.

Ska även säga att Nagen ringde mig nyss och det var kul att prata med honom, jag hoppas att DU kan komma ner ngn jävla gång och hälsa på mig ! =)

Nu ska jag fortsätta äta och hoppa in i duschen innan jag går ner till Solo för att möta upp Alvaro innan vi åker hem till honom!

Imorgon ska jag & Phatt beställa hem thaimat och dricka lambrusco i soffan! Jag gillar´t! :)



Blackberry curve 8520 - white & fresh and it's MINE!! (observera att just denna mobilen inte är min..)



Puss & Kram
From Barcelona with love!


Kommentarer
Postat av: VéNNèZa-Is-Her-Name

vad behovde du for att oppna nytt kontrakt?? assa mobil kontrakt?=)

2010-03-18 @ 17:09:27
URL: http://vennezaishername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0