Fredag 7 Maj - Hemma-dag.

Hej allihopa!

Ser att jag inte bloggat sedan måndags, men jag vetifan vad jag har sysslat med. Fullt upp har det varit iaf..!
Både igår och idag är jag ledig ifrån jobbet, men jag jobbade på Solo igårkväll och ska även jobba ikväll som vanligt.

Meningen var att jag skulle ut och röjja lite, men sen ringde dom och behövde mig och då var det bara att byta om till svart, men efter kvällen gick vi till Otto Zutz så jag fick i mig några whisky-cola ändå. :) Jag hann även att förlänga mitt hår lite snabbt här hemma, så nu är det liiite längre.


Alvaro spelar på VIP:en på Otto på torsdagar. Min skäggiga bebis & jag.



"La familia", jag & Roger.


Ruben (till hö) och hans 2 vänner var oxå med.


Jag och grabbsen hade rikigt kul tillsammans.
Har fortfarande ingen aning om vad dom heter, haha!

Igår på dagen sov jag ut, men på eftermiddagen träffade jag Michaela som bor borta vid Diagonal Mar i den  fräschaste lägenheten jag sett hittils, man kände sig smått som hemma i svea - men det klart ska det vara fint, så får man betala oxå. Vi spenderade iaf eftermiddagen på Diagonal Mar supermall och det blev Primark så klart, man hittar alltid en massa billig skit där. Jag införskaffade mig även en parfym finally, det visade sig att Phatt har samma parfym (haha!) Jag kände igen den när jag var på Sephora, men kunde inte sätta fingert på vem som hade den, så jag köpte den.... Jaja!

Idag var man mindre pigg, men inte så bakfull heller. Har spenderat hela dagen hemma, vilket har varit skönt. Jag och Alvaro låg i soffan och slappade till 17 innan han gick hem till sig..



Jag använder ALDRIG min webcam.
Ibland glömmer jag bort att jag ens har den..?! Men idag blev det ett par bilder ifrån mys-soffan.


SCHMACK !!! Alvaro ser mest besvärad ut.

Just nu ligger jag i soffan och Lianna ligger här brevid och sover. Vi väntar på att Phatt ska komma hem så vi kan dricka rooibos-te med muffins och så färska jordgubbar med socker och grädde! MMMMHHH!

Sist men inte minst, så vill jag gratta min lilla skatt där hemma i Svea, Malin grattis på din 23-årsdag! Jag väntar fortfarande på att du ska bli andra mamman i gänget och det har jag väntat på länge!! Jag hoppas att du får en riktigt kul dag hur du än firar! Tänker på dig!

Nu ska det fixas teeee!!!

From Barcelona with love // Thai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0